Kater
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Soft SM
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5152843-julia
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag na lange tijd weer eens een dame mogen ontmoeten die meteen hoog op mijn lijstje is beland .........
Na eigenlijk de hoop opgegeven te hebben tussen alle nep en fake profielen , dames die totaal niet op de foto's lijken en zeer slechte service..... " Julia bezocht op het Baekelandplein.
Vooraf het nummer gecheckt , en alleen van haar profiel foto kreeg ik het al benauwd . Wat n geweldig mooie dame .
Aangezien je daar aan t raam gewoon eerst kan kijken of alles klopt snel en vlot via WhatsApp in t engels afgesproken voor n uurtje .
In t echt is ze nog mooier ( mijn mening) dus snel naar binnen .
Dame spreekt goed engels , lekker schoon en fris , gewoon echt n heerlijk ding .
Een groot nadeel , de tijd vliegt en t uur was om voordat ik zelf uitgeput was en we "alles" hadden behandeld waar ik trek in had . Gelukkig voor mij had ze geen verdere verplichtingen en kon ik er lekker n uurtje aan vastplakken .
Uiteindelijk met kramp in bepaalde lichaamsdelen t plein afgewandeld .
Pfffff , die gaat me vaker zien
Na eigenlijk de hoop opgegeven te hebben tussen alle nep en fake profielen , dames die totaal niet op de foto's lijken en zeer slechte service..... " Julia bezocht op het Baekelandplein.
Vooraf het nummer gecheckt , en alleen van haar profiel foto kreeg ik het al benauwd . Wat n geweldig mooie dame .
Aangezien je daar aan t raam gewoon eerst kan kijken of alles klopt snel en vlot via WhatsApp in t engels afgesproken voor n uurtje .
In t echt is ze nog mooier ( mijn mening) dus snel naar binnen .
Dame spreekt goed engels , lekker schoon en fris , gewoon echt n heerlijk ding .
Een groot nadeel , de tijd vliegt en t uur was om voordat ik zelf uitgeput was en we "alles" hadden behandeld waar ik trek in had . Gelukkig voor mij had ze geen verdere verplichtingen en kon ik er lekker n uurtje aan vastplakken .
Uiteindelijk met kramp in bepaalde lichaamsdelen t plein afgewandeld .
Pfffff , die gaat me vaker zien