WHEM Julia Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze pijpt echt goed deepthroat, niet dat slappe gedoe van tegen de huig duwen en dan half kokhalzen, maar echt helemaal haar keeltje in met geile geluidjes en veel kwijl. Alleen daarom zou je al met haar af moeten spreken.
 
Hele slechte ervaring met deze dame kwa afspreken. Had afspraak met haar in de avond die stond. Dan appt ze nee heb met iemand anders afgesproken. Dus jij niet. Hoppa. Had er helemaal rekening meegehouden. Vrij genomen van werk en zoek het maar uit. Was balen is. Dames zijn natuurlijk vrij met wie ze afspreken. Maar niet zo eerst afspreken niet door laten gaan en dan met een ander. En jou laten staan. Heren als je met haar afspreekt kan het zomaar zijn dat ze je laat staan. En weer met een ander afspreekt. Die .isschien eerder kan.
 
Hele slechte ervaring met deze dame kwa afspreken. Had afspraak met haar in de avond die stond. Dan appt ze nee heb met iemand anders afgesproken. Dus jij niet. Hoppa. Had er helemaal rekening meegehouden. Vrij genomen van werk en zoek het maar uit. Was balen is. Dames zijn natuurlijk vrij met wie ze afspreken. Maar niet zo eerst afspreken niet door laten gaan en dan met een ander. En jou laten staan. Heren als je met haar afspreekt kan het zomaar zijn dat ze je laat staan. En weer met een ander afspreekt. Die .isschien eerder kan.

Hey heren, ik wil even duidelijk maken dat ik geen definitieve afspraak met deze persoon heb gemaakt. Ik heb duidelijk gezegd app maar op de dag zelf want ik weet niet hoe mijn dag loopt en het ging niet voor mij. Ik heb ruim van te voren laten weten dat vandaag niet meer ging voor mij. Maar helaas begon deze meneer gelijk te dreigen met slechte recensies. Voor mij dus ook een erg vervelende ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Nu ook nog zeggen dat het niet bij haar ligt. Dat ze niks afgesproken heeft. En ook nog dat ze onze afspraak niey gecanceld heeft voor een ander. Denk dat deze dame heel goed weet dat ze meerdere afspraken maakt of iemand die eerder kan die voor laat gaan en die andere canceld. Ik zelf heb in iedere geval een hele slechte ervaring mee. Hoe ze met mij afspreekt maar ook weer gewoon canceld voor een ander. En die date stond. Wat er mee gedaan wordt moet iedereen zelf weten. Maar de kans bestaat dat je gecanceld wordt. Zeg kan. Heb het zelf neegemaakt. Het zit wel in haar. Ook dat ze mannen gewoon negeerd heeft ze zelf zo gezegd. Kan misschien alleen bij mij geweest zijn. Maar het zit wel in haar. En als je slecht afspreekt mag dat best gezegt worden. Als alles geweldig is wordt het ook gezegd. Als de dame afsoreekt met klant en komt niey opdagen lopen ze ook te schelden
 
Terug
Bovenaan Onderaan