WHEM Studente Silke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is ook een mooie en originele "verkooptruc" : "ik ben studente" !
Stel je voor : een prostituee die op de banken van een auditorium zit in een hogeschool of universiteit...
Maar het klinkt mooi, en bij sommigen slaan de gedachten dan meteen op hol.
Als de geilheid het overneemt van het realiteitsbesef en het gezond verstand...
 
Is ook een mooie en originele "verkooptruc" : "ik ben studente" !
Stel je voor : een prostituee die op de banken van een auditorium zit in een hogeschool of universiteit...
Toch al met enkele echte studentes afgesproken. Achteraf de bevestiging gekregen dat het echte studentes waren. Met twee van die vier zelfs jarenlang iedere maand afgesproken.. Het is dus zeker mogelijk ... Van een paar anderen weet ik het niet zeker, maar vrij waarschijnlijk.
 
De meeste jammer genoeg niet, nee. Enkel Belle De Smet uit Gent en/of Wetteren en mss. Emily van TCR. Maar deze laatste zou ik niet echt aanraden.
 
Laatst bewerkt:
Toch al met enkele echte studentes afgesproken. Achteraf de bevestiging gekregen dat het echte studentes waren. Met twee van die vier zelfs jarenlang iedere maand afgesproken.. Het is dus zeker mogelijk ... Van een paar anderen weet ik het niet zeker, maar vrij waarschijnlijk.
Heb er zo al twee 'ontmoet' in de Villa in Harelbeke.
Man! Wat een lekkere geile sex! echte 'natuurtalenten! Haha!
 
Toen ik vijf jaar geleden met haar afsprak, was ze wel degelijk studente. Mss. heeft ze een aantal keren moeten bissen ;)

Maar ze vertelde wel dat ze jaren tevoren ook nog een korte periode afgesproken had, tot ze een relatie had en een kleine kreeg.
Heb er vroeger ook nog mee afgesproken in wetteren was toen 200 voor 1 uur normale prijzen nu 600 voor 2 uren nee dank u.
 
Terug
Bovenaan Onderaan