Recensie Julia 32j , schepenenvijverstraat 8 M , crazy cabaret 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
122
12/07/21
119
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De laatste weken heb ik deze dame tweemaal op een kort bezocht !
Ze staat in het pand van de gewezen crazy cabaret op de hoek van de schepenenvijverstraat , het zijn drie inpandige ramen en ze staat in het middelste raam in de hoek !
Zoals gezegd is het een 32 jarige ietwat petite dame met lang zwart haar en steeds goedlachs !
Haar kamer ligt ietwat achteraf waar het steeds rustig is .
Wanneer we aankwamen op haar kamer de 50 € betaald en de kleren kunnen aan de haak !
Beide een wasje op voorhand en ook achteraf , er is maar 1 wastafel op de kamer dus een beetje wachten op mekaar .
Daarna mij op het bed neergelegd en kon ze beginnen om mijn materiaal op sterkte te brengen voor de cd erover gaat , dus een grote plus !
Ze gaat tussen je benen zitten om te pijpen dus het poesje is onbereikbaar , ze pijpte lang en behoorlijk diep ! Daarna werd er wat glijmiddel aangebracht en komt ze in hurkzit op je paal rijden , ook steeds ettelijke minuten , ze heeft best wel uithouding ! Daarna in missionaris afgewerkt waarvoor ze met recht en rede blij was dat ze ook eventjes kon uitblazen ! In deze positie de zaak afgemaakt !
Waarbij ze bij het klaarkomen glimlachend in je ogen kijkt !
Een lieve dame , afgetraind lichaam waar niks teveel aanhangt , heerlijke tietjes , een B modelletje met 2 fiere tepeltjes op !!
Deze dame mag me nog verwachten !!

Terug
Bovenaan Onderaan