Recensie Julia 32j , Schepenenvijverstraat 8 M , crazy cabaret 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
115
12/07/21
137
20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
De laatste weken heb ik deze dame tweemaal op een kort bezocht !
Ze staat in het pand van de gewezen crazy cabaret op de hoek van de schepenenvijverstraat , het zijn drie inpandige ramen en ze staat in het middelste raam in de hoek !
Zoals gezegd is het een 32 jarige ietwat petite dame met lang zwart haar en steeds goedlachs !
Haar kamer ligt ietwat achteraf waar het steeds rustig is .
Wanneer we aankwamen op haar kamer de 50 € betaald en de kleren kunnen aan de haak !
Beide een wasje op voorhand en ook achteraf , er is maar 1 wastafel op de kamer dus een beetje wachten op mekaar .
Daarna mij op het bed neergelegd en kon ze beginnen om mijn materiaal op sterkte te brengen voor de cd erover gaat , dus een grote plus !
Ze gaat tussen je benen zitten om te pijpen dus het poesje is onbereikbaar , ze pijpte lang en behoorlijk diep ! Daarna werd er wat glijmiddel aangebracht en komt ze in hurkzit op je paal rijden , ook steeds ettelijke minuten , ze heeft best wel uithouding ! Daarna in missionaris afgewerkt waarvoor ze met recht en rede blij was dat ze ook eventjes kon uitblazen ! In deze positie de zaak afgemaakt !
Waarbij ze bij het klaarkomen glimlachend in je ogen kijkt !
Een lieve dame , afgetraind lichaam waar niks teveel aanhangt , heerlijke tietjes , een B modelletje met 2 fiere tepeltjes op !!
Deze dame mag me nog verwachten !!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame ook een bezoekje gebracht, toen ik haar raam benaderde deed ze tekens van 5, dus 50 euro, ik knikte dat het goed was.
Eens op de kamer gekomen een klein wasje en dan kon ik plaatsnemen op bed,
een kleine opwarming door zachte aanrakingen en kleine kusjes in haar hals te geven en ze zag dat ik al op volle sterkte was.
Ze pijpt van tussen uw benen, ze doet dat erg goed , weinig variatie maar met gevoel en genoeg zuigkracht!
Ze vraagt welke positie je wil en ik begin in missio, ze draait haar hoofd weg en maakt wat kreungeluiden om dan het werk verder te laten zetten op mij.
Ze komt in hurkstand op mij en gaat stevig tekeer, ze doet dat erg goed, ik neem met duim en wijsvingers haar tepels vast(zachtjes) en na een tijdje kom ik krachtig klaar.
Ze komt een beetje streng over, ze zegt niet veel maar als je een vraag stelde krijg je een antwoord terug.
Ze weet waar ze mee bezig is en voor goeie seks zit je bij haar wel goed.
Ze werkt van dinsdag tot en met zaterdag, dus zondag en maandag niet.

Terug
Bovenaan Onderaan