Frontman82-050
Vaste klant
Kontlikken bij klant 4 sterren?Vandaag bij Jordan geweest voor een super geil uurtje
Vond alleen het zoenen niet lekker bij haar verder was alles lekker alleen was het te warm
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKontlikken bij klant 4 sterren?Vandaag bij Jordan geweest voor een super geil uurtje
Vond alleen het zoenen niet lekker bij haar verder was alles lekker alleen was het te warm
Klopt inderdaad. Ben ook eens bij haar geweest, maar vond haar pijp- en rimwerk echt uitmuntend hoor.Dat is een specialiteit van haar.
Wat moest je betalenTijdje geleden weer bij Jordan geweest. Ze geilt je goed op en neemt de ballen ook mee, grote slijm slierten die ze weer opvangt met haar mond. Ze bouwt het lekker op wanneer ze voelt dat je op klappen staat doet ze even rustig aan waardoor die steeds harder wordt. Was zo geil dat ik vroeg of ik hem een paar keer in haar kut en kont mocht duwen en dat mocht. 2 stoten in haar kont en het gutste er al uit vroeg haar gelijk op haar knieën te gaan en spoot het zo in haar mond. Ik ga er altijd tevreden weg.
Filmpie rijker
Jaa dat zie ik wel zitten! Stuur me pbIk wil er binnenkort weer eens langs. Maar een geil bitrio ziet Jordan ook wel zitten Wil iemand hieraan meedoen?
doordeweeks overdag ga ik mee hoorIk wil er binnenkort weer eens langs. Maar een geil bitrio ziet Jordan ook wel zitten Wil iemand hieraan meedoen?