Recensie is van pakweg 5-6 jaar terug:
Jordan bezocht op een zomerse zaterdag te Vlaardingen. Heel toevallig kwam een buurman net naar buiten en trof ik deze aan in het trappenhuis vlakbij de ingang van haar appartement. Die had volgens mij heel goed door wat ik daar kwam doen want lachte opmerkelijk...maar goed, niet aan gestoord.
Jordan is erg lang, behoorlijk 'tatted-up' en voorzien van een D of E cup. Eerder waren deze nog naturel, maar ze heeft ervoor gekozen deze te upgraden. Staat haar zeker goed.
Verder is ze zeker ergens in de 50, een gezellige dame en vraagt ze duidelijk wat en hoe je het wilt.
Ik ben voor een pijpdate langsgeweest en tevoren aangegeven dat ik dit wilde filmen. Was geen issue en kon binnen de door haar aangegeven prijs (EUR 50). Een niet te overslane optie als je het mij vraagt.
Haar service was heel goed, neemt er de tijd voor en er zijn vrij weinig limitaties kan ik me heugen. Tweemaal haar mondje volspuiten is geen probleem binnen het halfuurtje en ze slikt je zaad lekker door.
Kortom: een prima aan te raden dame, zeker voor de prijs, opties en ongeremdheid waarmee ze je 'serviced'
Trip