Recensie Joke, Cardate, Oostakker 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren moest ik in de buurt zijn. Had zin in lekkere pijpbeurt. Had geluk dat er juist iemand afgebeld had. Wat kan deze dame pijpen. Veel variatie van traag tot diep in haar mondje. Het duurde dan ook niet lang voordat mijn nazaten zich in haar mondje bevonden.
 
Enkele maanden geleden een afspraak gemaakt met Joke. Ging heel vlot en enkele uren later zat ik vooraan in,de ondertussen, gekende mobilhome. In eerste instantie gekozen voor een pijpdate maar er al vlug een half uurtje van gemaakt.

Joke is een gewone, spontane meid of zeg maar 'the girl next door'.

Ondanks dat ze rookt had ik daar geen hinder van tijdens het tongzoenen wat trouwens heerlijk was. Ondertussen konden mijn handen haar verder ontdekken en haar vingeren was geen probleem.

Na enige tijd haar op het bed gelegd en kon ik haar poesje likken en verwennen. Ze zag er wel op toe dat ze niet ging klaarkomen (best wel jammer) en vond het tijd om mij te pijpen. Hiervan kan ik kort zijn omdat ik te snel kwam. Schokkend maar met een glimlach deed ik het zakje vol.

Na wat te knuffelen en omdat ik toch zo snel kwam begon ze mij nog af te trekken. Stond nog steeds in erectie en niet veel later was het terug prijs.

Ondanks een goeie ervaring zal ik toch twijfelen om nog langs te gaan. Er zijn betere, discretere en comfortabelere plaatsen om een leuke tijd te beleven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/joke-66
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden ook voor de eerste keer op bezoek geweest bij Joke , en ja hoor, de locatie lijkt op het eerste zicht was merkwaardig maar discretie is 100% gegarandeerd.
Joke vind ik persoonlijk een prachtige dame, heel mooi lichaam, assertief maar ook speels met een leuke Gentse tongval.
Intimiteit en sensualiteit is zeer goed, mooie opbouw tot het magische momentje, wat voornamelijk bijgebleven is de intensieve pijpbeurt.
Hoe dan ook zou ik heel graag haar de komende weken terug willen bezoeken en haar eens willen verwennen.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan