Recensie Jill, Genk 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was met haar in contact begin juni, afgesproken voor dinsdagavond 11 juni, contact liep prima, in de morgen en middag, daarna 1-2 uur vtv werd WA niet meer gelezen, toch maar naar Genk gereden, daar nog 2 x gebeld, niet opgenomen, nog een foto gestuurd van locatie waar ik me bevond, vijverpark Genk
Huiswaarts gekeerd
Tot nu toe niets meer vernomen

Kan altijd iets tussenkomen heb ik alle begrip voor , maar geen reactie sturen is stijlloos
Nu... dat doen ze bij mij ook maar één keer. En dat is één keer teveel!
 
kreeg in het verleden op hookers.nl toch hele negatieve recensies. Ik ken haar nog toen ze café had in Diepenbeek, was toen al vrij arrogant en had toen al een alcohol probleem. Is qua leeftijd korter bij de 60 dan de 50. Omdat de recensies op hookers zo slecht waren nooit bezocht.
 
Haar advertentie is al weg...
Vorige week had ik haar een bericht gestuurd en kreeg enkel als antwoord :"Ben je bij mij geweest lieverd"?. Nog steeds geen reactie nadien gekregen. Op deze manier zal ze geen klanten aantrekken. Spijtig
 
Haar advertentie is al weg...
Vorige week had ik haar een bericht gestuurd en kreeg enkel als antwoord :"Ben je bij mij geweest lieverd"?. Nog steeds geen reactie nadien gekregen. Op deze manier zal ze geen klanten aantrekken. Spijtig
Lijkt erop dat ze de voorkeur heeft naar " vaste" klanten , mij vroeg ze ook vanwaar ik kom
Kan ze ook duidelijk aangeven dat ze selectief is met nieuwe klanten, i.p.v. opeens niks meer te laten horen….
 
Ik heb haar nog gestuurd voor een date. Ze reageerde positief voor de volgende dag. Eenmaal de dag erna, negeerde ze mijn berichten... Ben ook niet vertrokken sinds ze niet meer antwoordde . Spijtig wel, maar helaas een voorkomend fenomeen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lange-blonde-haren-stralende-lach-en-een-dikke-boezem-xxx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi beste wandelaars !
Ik had weer eens een broek vol goesting en besloot Jill een berichtje te sturen of ik zou mogen afkomen naar haar.
Zoals altijd vroeg ik naar een pikante outfit die ik nog niet gezien had... en ze wist wel iets hoor !
We hadden om 10u afgesproken en ik stond aan haar deur klaar.

De deur ging open en jaaaaaaaaaawel...het plaatje paste weer perfect !
De foto wat ze aanhad zie je ook op haar Redlights profiel, latex outfitje met de kleine kettingskes over haar borsten, hoge lederen laarzen, en een klein slipje dat maar net haar poesje bedekte.

Ik kreeg dadelijk een zalige kus op m'n mond en vroeg hoe het met me was enzo...
Altijd leuk zo korte kleine gesprekjes te hebben met haar.

We gingen zoals altijd naar de kamer toe, waar het zoals altijd lekker aangenaam te vertroeven valt.
Ik kreeg wat te drinken... eeeeen we begonnen eraan.

Ik ben een enorme fan van Roleplay en de story was dat ik haar betrapte met videocalls te doen en dat ze zich mastrubeerde voor de camera.
Zij is m'n stepmom en natuurlijk mocht pa er niets van weten, waardoor dus ik vrij spel had en haar kon zeggen wat ze moest doen.
Eerst liet ik haar verder spelen met zichzelf terwijl ik toekeek en mezelf ook begon te bevredigen, en daarna ging ik langs haar zitten en duwde (zachtjes wel) haar lippen over m'n pik heen... (rp) ze wou niet dat we dat deden maar ik hield haar haren vast en ze kon geen kant meer uit... "Ik zal doordoen als je niets tegen pa zegt hierover'' zei ze... Ja tuurlijk !!

Na een lekkere pijpbeurt tilde ik haar benen omhoog en begon haar kutje lekker uit te lekken en zeker die lekker dikkere clit van haar (wie er fan van is !! zeker hier zijn :) :) ) ik bleef lekken en beffen en terwijl haar borsten masseren tot ik haar benen voelde trillen van genot... Haar kutje werd ook ineens enorm nat en ze zei dat er een schok door haar lichaam ging en klaargekomen was.
Ik ging over naar die lekkere dikke borsten van haar en stak m'n pik ertussen, ze duwde haar boobs samen en spuwde ertussen en zei dat ik ze moest neuken.
Zo gevraagd.....zo gedaan....

Ik voelde de prikkels opkomen en stopte even, omdat ik meer wilde genieten van haar...
Ze pijpte me heel zachtjes en ze wilde op me zitten en me afrijden. Ok dan... bescherming aan... lekkere boobs boven je gezicht op en neer kletsend...
Ze was duidelijk in haar element en duwde wild en diep m'n pik in haar... Het duurde dus niet lang of ik moest spuiten en vroeg of ik een facial mocht doen bij haar... "Dat mag je, als je je mond houd!!" (rp) "Ja zal ik zeker doen !!" rubbertje uit...lading over haar gezicht gedumpt...
Ze lekte nog even m'n pik af , gaf haar zakdoekjes om proper te maken , en nog even languit op bed gelegen, nog bij liggen praten over vanalles en nogwat, daarna gaan opfrissen...

En met een mooie en zalige gedachte weer huiswaarts gegaan !

Jill You Are The Best !!!!! xxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan