WHEM Jessy, Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, Jessy is slank en groot. Klopt volledig! Mooi figuurtje en daar bovenop een vriendelijke dame. En vooral correct! Lekker gekust.
De seks was zeer goed! We zijn beiden lekker klaar gekomen en dat is toch altijd zeer leuk! Jessy geniet er ook duidelijk van. Geen fake gedoe. Voor mij persoonlijk een toppertje! Ik kan niet wachten tot de volgende keer!

Ja, recent bij geweest. Ik was zeer tevreden, spontane meid en weet waarvoor de mannen naar haar komen. Prijzen standaard en correct.

Min: - Buikje is niet meer perfect als op de foto's door kinderen. - Kleine borsten, wel stevig.

Pos: - Knappe vrouw voor haar leeftijd en aangenaam.
- En dan voor mij persoonlijk, ze heeft tattoo op haar onderrug, en een buikpiercing. De combinatie associeer ik letterlijk met het "Hoer" zijn, in de positieve zin. Het zit in een vrouw haar DNA, 🫢

Inderdaad, Jessy is slank en groot. Klopt volledig! Mooi figuurtje en daar bovenop een vriendelijke dame. En vooral correct! Lekker gekust.
De seks was zeer goed! We zijn beiden lekker klaar gekomen en dat is toch altijd zeer leuk! Jessy geniet er ook duidelijk van. Geen fake gedoe. Voor mij persoonlijk een toppertje! Ik kan niet wachten tot de volgende keer!
Ja, recent bij geweest. Ik was zeer tevreden, spontane meid en weet waarvoor de mannen naar haar komen. Prijzen standaard en correct.

Min: - Buikje is niet meer perfect als op de foto's door kinderen. - Kleine borsten, wel stevig.

Pos: - Knappe vrouw voor haar leeftijd en aangenaam.
- En dan voor mij persoonlijk, ze heeft tattoo op haar onderrug, en een buikpiercing. De combinatie associeer ik letterlijk met het "Hoer" zijn, in de positieve zin. Het zit in een vrouw haar DNA, 🫢
Waarom is er geen recensie topic aangemaakt?

WTF? Proper van haar, optie niet vermelden maar wel doen zonder condoom.
God zij dank nog niet bij haar langsgeweest, en zal er ook niet meer van komen.

(Nog een goeie reden om niet meteen bij iemand nieuw langs te gaan)
Ja het bare neuken wordt wel een probleem. Hier moeten vernemen dat twee dames waar ik goeie ervaringen mee had, dit dus ook aanbieden. Voor mij stopt het dan.
Wordt nochtans niet actief mee geadverteerd.

Wat is het probleem als jullie samen steeds safe betrekking hebben?
Ik snap die hele heisa steeds niet zo goed. Elk maakt zijn eigen keuzes: safe of niet. Als je zelf safe verkiest en ernaar handelt dan kan de ander doen en laten wat zij wil, toch.
Of waar is het probleem?

SOA's kan je inderdaad alleen maar oplopen door geen jasje aan te doen... :oops::rolleyes:
Soa worden vooral overgedragen via sperma, bloed of vaginaal vocht en bij contact tussen de slijmvliezen.

Maw in het mogelijke geval kan zij een soa oplopen door whatever.
Als jij gewoon met condoom vrijt en haar niet beft, wat is dan je gevaar?

Weet je; ik ga eens meelopen in jouw gedachtegang want dit zou nog leuker kunnen worden.

Ik zou haar dus inderdaad kunnen bezoeken want dankzij Blackhole zijn info en jouw advies om haar niet te beffen kan me dus inderdaad niets gebeuren.

En wat met de mannen die geen lid zijn van het forum en denken dat beffen totaal geen issue is daar ze toch niet neukt zonder condoom volgens haar profiel?

Weet je; ik ga eens meelopen in jouw gedachtegang want dit zou nog leuker kunnen worden.

Ik zou haar dus inderdaad kunnen bezoeken want dankzij Blackhole zijn info en jouw advies om haar niet te beffen kan me dus inderdaad niets gebeuren.

En wat met de mannen die geen lid zijn van het forum en denken dat beffen totaal geen issue is daar ze toch niet neukt zonder condoom volgens haar profiel?
De mannen die haar bezoeken en haar beffen nemen zelf het risico.
En als ze ervan uitgaan dat ze zelf zomaar alle risicos mogen en kunnen bij de dame en ervan uitgaan dat ze dat enkel bij hun doen... Dan weet je wie een probleem heeft.

De mannen die haar bezoeken en haar beffen nemen zelf het risico.
En als ze ervan uitgaan dat ze zelf zomaar alle risicos mogen en kunnen bij de dame en ervan uitgaan dat ze dat enkel bij hun doen... Dan weet je wie een probleem heeft.

Ben jij nog aan het slapen ofzo?
Het staat niet vermeld in haar profiel dat ze neukt zonder condoom dus zou er geen risico mogen zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben jij nog aan het slapen ofzo?
Het staat niet vermeld in haar profiel dat ze neukt zonder condoom dus zou er geen risico mogen zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft niet ongeduldig te worden. Ik leg het even uit voor je.
Als jij haar mag beffen, bestaat er een kleine kans dat jij haar jouw soa overdraagt net als omgekeerd. Soa is geen eenrichtingsverkeer he. Trouwens de kans dat zij dan gaat pijpen zonder condoom is vrij normaal.

Maw je loopt altijd risico van zodra je gaat beffen. Heeft niets met neuken zonder condoom te maken. Het risico is in het laatste geval natuurlijk groter.

Je hoeft niet ongeduldig te worden. Ik leg het even uit voor je.
Als jij haar mag beffen, bestaat er een kleine kans dat jij haar jouw soa overdraagt net als omgekeerd. Soa is geen eenrichtingsverkeer he. Trouwens de kans dat zij dan gaat pijpen zonder condoom is vrij normaal.

Maw je loopt altijd risico van zodra je gaat beffen. Heeft niets met neuken zonder condoom te maken. Het risico is in het laatste geval natuurlijk groter.

Wat een vat aan kennis :oops:
Ik stel voor dat je veel actiever deelneemt hier op het forum zodat nog meer leden kunnen genieten van je raadgevingen.

Keep up the good work (y)(y)(y)

Nu kan ik met een gerust hart afspreken met Jessy en het beffen zeker niet overslaan want de kans is toch klein..

Terug
Bovenaan Onderaan