Recensie Jessica-Brussel Rue d'Aerschot nr 34 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lio

Newbie
11
25/03/23
19
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze zomer bij deze bom langs geweest, is 1 van de knapste meiden waar ik al bij ben geweest. aangezien ik al een tijdje niet meer bij pamela binnen geraak (verlof of bezet) eens een nieuwe geprobeerd. raar dat er nog geen threat over bestaat want wow... voor 50 euro perfecte service gekregen. aanrader, is roemeense 25 jaar bruin getint , een kont om u tegen te zeggen perfecte tieten en wat een gezichtje.
 
Ben er deze namiddag langs gereden maar amper parkeerplaats en te veel regen. 😡
Maar wel gezien dat het een inderdaad een bom is , ik ga zo snel mogelijk terug 😜.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer knappe meid , prachtige ( siliconen ) borsten, lekkere kont .
Is er alle dagen behalve maandag.
Herhalingsgevaar 100%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
700
Ik ga ondertussen al 2 jaar bij deze prinses altijd voor lange sessies. Ik ben al overal geweest maar beter is er voor mij niet in de straat. Topklasse.
 
Iemand weet of deze topper nog actief is?naar nachtshift veranderd? of is ze verkast naar andere stad /werkplek? Vergeten haar werknummer te vragen.ik ging ook maar af en toe. Afgelopen weken paar keer in brussel geweest om te huilen 😭😭😭😭 en de vitrines aan ingang station steeds leeg
, mijn zak maar in gent geleegd bij Samira en bonita ook nog steeds toppers. Maar als ik jessica zag wow ,voor pse 🤤 aan democratische prijs. Goeie tijden
 
Iemand weet of deze topper nog actief is?naar nachtshift veranderd? of is ze verkast naar andere stad /werkplek? Vergeten haar werknummer te vragen.ik ging ook maar af en toe. Afgelopen weken paar keer in brussel geweest om te huilen 😭😭😭😭 en de vitrines aan ingang station steeds leeg
, mijn zak maar in gent geleegd bij Samira en bonita ook nog steeds toppers. Maar als ik jessica zag wow ,voor pse 🤤 aan democratische prijs. Goeie tijden
Hallo,

Ze is sinds begin juli niet meer in Brussel geweest. Ik ben nog met haar in contact. Ze was eerst van plan in augustus terug te komen, maar dan heeft ze zich van gedachte veranderd.

Voorlopig weet ze nog niet wanneer ze zal terugkomen, maar ze komt zeker terug. Ze zal me op de hoogte houden wanneer ze van plan is om terug te keren. Ik zal hier dan wel even een berichtje posten om jullie op de hoogte te brengen;)

Zijn er in Genk of Antwerpen ook mooie vrouwen met zo een geweldige vormen als Jessica aanwezig?
 
Hallo,

Ze is sinds begin juli niet meer in Brussel geweest. Ik ben nog met haar in contact. Ze was eerst van plan in augustus terug te komen, maar dan heeft ze zich van gedachte veranderd.

Voorlopig weet ze nog niet wanneer ze zal terugkomen, maar ze komt zeker terug. Ze zal me op de hoogte houden wanneer ze van plan is om terug te keren. Ik zal hier dan wel even een berichtje posten om jullie op de hoogte te brengen;)

Zijn er in Genk of Antwerpen ook mooie vrouwen met zo een geweldige vormen als Jessica aanwezig?
Dank collega, ik wou dat ik kon helpen , echter kom ik niet vaak genoeg langs de kanten genk antwerpen..., gent kan je wel terecht bij Samira ,bonita, Jasmin nachtshift... Knappe ,mooie vormen en correcte dames. Pamela in brussel is ook top weet echter niet of zij nog actief is... Volgende maand ga ik wat meer op ontdekking voor nieuw talent🫡
 
Terug
Bovenaan Onderaan