Ja, ben er vorige week naartoe gegaan. Ontvangt in centrum Leuven...maar werkelijk centrum-centrum. Regio sint-jacobsplein/Dijle.
Op een bepaald uur afgesproken, gestuurd dat ik er was..antwoord pas 5min later. Ik zag daar nog een man ronddolen anq het gebouw. Ik draaide mij even weg en keek terug in de richting van het gebouw en hij was weg. Plots stuurde ze dat ik 15min moest wachten. Zou ze met die man binnen zijn? Wat later kwam er een pizzakoerier af die als een zot tegen de deur bonkte omdat niemand open deed. Niet veel later deed een vrouw (roemeens type) open. Leek totaal niet op jennyfer, waardoor ik zwaar twijfelde om te blijven wachten. Schrik dat ik iemand anders zou tegenkomen dan de advertentie.
15-20min later stuurde ze dzt ik mocht komen. Deur stond op een kier. Het is een super druke straat, maar het gebouw doet totaal niet vermoeden dat er dvp's werken.
Jenyffer is een mooie vrouw. Heel strak, petite meisje. 100% zoals op de foto's. De foto's zijn zelfs niet bewerkt.
Ze vroeg direct of ik een trio wou met haar vriendin, wat ik weigerde. Haar vriendin zat in de kamef ernaast..de deur tussen beide kamers was gewoon open.
Ze kleedde zich om..wat een prachtige verschijning. Ze is wel heel verlegen. Die dag had ze ook een plakker op één van haar tepels...een wonde van een klant?
Opgelet, van wat ik heb mogen ondervinden, doet ze niet alles van de advertentie. (Tong)zoenen deed ze niet (ze keek weg wanneer ik probeerde, dus heb niet aangedrongen. Doet enkel pmc.
Je mag ze voor de rest overal aanraken en ze is vriendelijk.
Pijpen was zoals gezegd met condoom. Ik voelde er niet veel van.
Seks was ok. Ik moest in het begin rustig doen maar naarmate de seks vorderde, mocht ik meet beuken. Je mag ook lichte dominantie uitvoeren (haar in doggy bij de nek grijpen).
Herhalingsgevaar: ja en neen
Neen: niet alles wat online staat kan. Dus ze liegt over haar prestaties
Ze is duurder dan gemiddeld voor de service (80€/30min).
Je merkt aan haar verlegenheid dat ze de job uit noodzaak doet.
Ja: je mag lichtelijk domineren , wat in mijn wandelcariere een zeldzaamheid is.
Ze is 100% zoals op de foto's en ze is effectief Britse (of heeft alleszins een brits accent).
Geschatte leeftijd zonder dat ik naar de advertentie zou kijken: 18-19jaar oud. Is uiterlijk de jongste dvp dat ik tegengekomen ben.
Ze straalde iets lief/onschuldig uit. Je had niet het gevoel bij een dvp te zijn.
Ik zie dat haar advertentie verdwenen is, maar ze zou dit jaar zeker terugkomen.
Ps- de vrouw die de deur opende voor de pizzakoerier ben ik nog niet op Redlights tegengekomen.