Jenna is voor mij geen onbekende. Ik date met haar af en toe over de jaren heen. Geen vaste klant maar ook geen onbekende
Het maken van een afspraak kan eventjes duren, hou hier rekening mee als je met haar wilt daten.
Vooralsnog: respect voor de dame staat altijd voorop.
Tegenwoordig vraagt ze een aanbetaling. Gezien ze zoveel in de spotlights staat snap ik dat wel, is voor ieder een overweging om dat te doen (zou het zelf niet bij een andere dame doen).
Nooit problemen gehad met nakomen afspraken, kan me daar dus niet in vinden.
Jenna is een lieve aardige dame. Met respect en een goed humeur kun je echt een te gekke date met haar hebben.
Ze houd van een babbeltje, echt een mooi figuur en uiterlijk, en een fijne persoonlijkheid.
Bij de date vindt ik het vooral fijn dat ze goed aanvoelt wat je wilt en zich ook laat sturen.. ze heeft er ook echt zin in en dat beleef je tijdens de date zeker.
Ze doet lekker mee en is erg anaal geil, ik ben meer van het vaginale werk en dat doet ze erggg goed ze heeft een heerlijk fijn smakelijk nauw poesje.
Pijpen en lekker intiem elkaar verkennen doet ze met veel overgave.
En ja… verder gewoon een chille dame, waar vindt je dat nog tegenwoordig haha
Ik hoop dat ze nog een tijdje dit blijft doen. Je kunt echt een top date met haar hebben als je respect en geduld hebt.