WHEM Jasmijn, Woerden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na 5 dagen reactie van Jasmijn gehad op mijn WhatsApp berichtje aan haar.

Enkele voorgaande posters hier hebben het HELEMAAL MIS gezien althans haar opmerking: "Nou, ik kom niet uit Breda en het zijn toch echt m'n foto's. Beetje een broodje aap verhaal, van, waarschijnlijk, een mafkees."

Ik ben van plan om met deze dame binnenkort een afspraak te maken. Ik lees een bericht van @zurebom dat deze dame echt is en dat ze gedeeltelijk haar afspraken na komt. Ik was van plan om gewoon bij mij thuis af te spreken aangezien er dan wat overblijft om wat langer met haar door te brengen. Ben wel voorzichtig aangezien ik al een vervelende ervaring heb mee gemaakt met een andere dame.
Dus de vraag is, is ze betrouwbaar en komt ze zelfstandig?

Gisteren een date met Jasmijn gehad: viel een beetje tegen.

- WA contact was prima
- foto's kwamen redelijk overeen
Ze was een tikje mollig, dik buikje en fors achterwerk; Leuk koppie wel dus prima
- pzc niet mogelijk
- pijpen: magertjes
- ze deed wel haar best om een gesprek te voeren
- ze had er niet echt zin in

Allereerst snelle en leuke reactie op WA gehad; ze vond het leuk en had er zin in. Ze zij zelfs 'ik wil nu!'. En appjes de nacht voor de date ' Zin in morgen!'

Op de date was ze 45 minuten te laat: ze appte wel 'ik sta in de file'

Ik app terug: 'doe rustig aan en relax' zegt ze 'nee ik kom zsm want ik kan niet wachten… '

Ik dacht echt; 'zo die heeft zin!'

Enfin als ze binnenkomt is ze echt stijfjes en slaat een beetje dicht. Gesprek komt niet echt van de grond,. Haar berichtjes zijn heel spontaan etc. dus ik was verbaasd. Seks was ook stijfjes: pijpen moest met condoom (gevraagd om
minder tanden; deed ze braaf bleef matig pijpwerk) Bij doggy fakete zij een orgasme.
Ze moest misschien ff landen dacht ik dus misschien zou bij ronde 2 het echte vuurwerk komen; We hadden 2 uur dus aan de cappuccino zeg ik 'ronde 2?' Zegt ze oh ja? Lukt je dat wel? Beetje afknapper opmerking.

Ronde 2 valt dan ook erg tegen: ze wil het snel afmaken met trekwerk en een beetje olie. Ze wilde geen intiem meer om want de condoom zou door de olie scheuren: Bleek dat ze haast had want moest op tijd haar hondje ophalen. Ik had 2 uur geboekt; ze ging er na 75 minuten weer vandoor…

Viel wel tegen; ben netjes gebleven en heb 300,- afgerekend maar geen herhalingsgevaar.
toevoeging;
Ze kwam wel uit Woerden zei ze
Ze had geen Brabants accent ook
Ze had niet echt een prachtig lichaam zoals #15 zegt, wel prima
Ze is niet Marokkaans
Wellicht meerdere dames achter de advertentie hoewel communicatie heel consistent was

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan