Recensie Jenna, privé BtoB, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderer

Wandelaar
26
05/10/21
22
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
www.privebtob.nl
Totale kosten (in euro)
€115
De hele week al op zoek naar een leuke date met of Mila of Lory. Dat lukte niet en vandaag besloot ik dan maar op de bonnefooi.

Jenna is een mooie vrouw en heeft een rustige open uitstraling. Ze geeft heel goed aan wat ze niet doet (bv geen tongzoenen). Ze houdt van Langzaam openbouwende spanning in de date naar (voor mij) heerlijke sex en een knetterend langdurig hoogtepunt.
Zo'n date is dan ook mijn favoriet.
Tijdens het spel was het prettig om te vragen aan Jenna om iets te doen en dat deed ze dan ook (binnen haar grenzen hè).
Ze hield haar ogen voornamelijk gesloten. Jammer want ze heeft een mooi blik. Maar goed kniesoor die iets te zeuren moet hebben.
Uur verder ondertussen, maar ik zit nu nog te trillen😝
 
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De hele week al op zoek naar een leuke date met of Mila of Lory. Dat lukte niet en vandaag besloot ik dan maar op de bonnefooi.

Jenna is een mooie vrouw en heeft een rustige open uitstraling. Ze geeft heel goed aan wat ze niet doet (bv geen tongzoenen). Ze houdt van Langzaam openbouwende spanning in de date naar (voor mij) heerlijke sex en een knetterend langdurig hoogtepunt.
Zo'n date is dan ook mijn favoriet.
Tijdens het spel was het prettig om te vragen aan Jenna om iets te doen en dat deed ze dan ook (binnen haar grenzen hè).
Ze hield haar ogen voornamelijk gesloten. Jammer want ze heeft een mooi blik. Maar goed kniesoor die iets te zeuren moet hebben.
Uur verder ondertussen, maar ik zit nu nog te trillen😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan