- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- www.privebtob.nl
- Totale kosten (in euro)
- €115
De hele week al op zoek naar een leuke date met of Mila of Lory. Dat lukte niet en vandaag besloot ik dan maar op de bonnefooi.
Jenna is een mooie vrouw en heeft een rustige open uitstraling. Ze geeft heel goed aan wat ze niet doet (bv geen tongzoenen). Ze houdt van Langzaam openbouwende spanning in de date naar (voor mij) heerlijke sex en een knetterend langdurig hoogtepunt.
Zo'n date is dan ook mijn favoriet.
Tijdens het spel was het prettig om te vragen aan Jenna om iets te doen en dat deed ze dan ook (binnen haar grenzen hè).
Ze hield haar ogen voornamelijk gesloten. Jammer want ze heeft een mooi blik. Maar goed kniesoor die iets te zeuren moet hebben.
Uur verder ondertussen, maar ik zit nu nog te trillen
Jenna is een mooie vrouw en heeft een rustige open uitstraling. Ze geeft heel goed aan wat ze niet doet (bv geen tongzoenen). Ze houdt van Langzaam openbouwende spanning in de date naar (voor mij) heerlijke sex en een knetterend langdurig hoogtepunt.
Zo'n date is dan ook mijn favoriet.
Tijdens het spel was het prettig om te vragen aan Jenna om iets te doen en dat deed ze dan ook (binnen haar grenzen hè).
Ze hield haar ogen voornamelijk gesloten. Jammer want ze heeft een mooi blik. Maar goed kniesoor die iets te zeuren moet hebben.
Uur verder ondertussen, maar ik zit nu nog te trillen