King Potato
Meubelstuk
Wie weet dat maar dan zal ik het vermelden in een ander topic hè want dat heeft niets te maken mee deze topicEn gaat ze met pensioen of ga jij een appartementje voor haar huren/kopen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie weet dat maar dan zal ik het vermelden in een ander topic hè want dat heeft niets te maken mee deze topicEn gaat ze met pensioen of ga jij een appartementje voor haar huren/kopen ?
Het is ook een stukje service aan de klanten , wannabe klanten , bewonderaars van de dame AlmaWie weet dat maar dan zal ik het vermelden in een ander topic hè want dat heeft niets te maken mee deze topic
Zeer zeker dat daarin heb je een punt. Ik vind het ook jammer dat ze stopt maar ja het is haar beslissing hèHet is ook een stukje service aan de klanten , wannabe klanten , bewonderaars van de dame Alma
En Alma zelf niet te vergeten.
Terugkerend fenomeen op heel GR.Nee je bent wss niet de enige. het constant taggen van meiden, het benoemen van favoriete dvp ed en dit meermaals is vooral storend. Voor andere leden maar in de eerste plaats voor de meiden zelf. Nu ja, sommige personen weten niet beter. Ik heb ook wel eens op het top 3 topic gereageerd . Maar voor de rest als ik over dates spreek zal ik bijna nooit naar een dame verwijzen.
Same here Helaas te laatJammer! Ben ik dus te laat....
Klopt toch ook!dat is grappig, Stout zegt dat ze er niet meer werkt!
ze is nu Lief?Klopt toch ook!
Idem voor mij ga ook niet meer naar stout nu Alma daar niet meer werktIk ga nooit meer naar Stout ! (Ben er ook maar één keer geweest, voor Alma .)
Gestopt voor onbepaalde tijd.waar is ze heen?
ik had zelfdeNet in de week dat ik naar haar toe wilde gaan Ik zag de toprecensies, maar Den Haag is niet in de buurt. Bovendien zat ik een tijdje in het buitenland. Ik verheugde me al op mijn bezoek aan Stout na terugkomst.... Maar helaas. Alma is er echt mee gestopt.
Actief als DvP? Ik denk het niet, volgens mij heeft ze een radicale carrièreswitch gemaakt. Je zult dus nog even aangewezen zijn op slachtofferhulp...is ze inmiddels al actief?
zoja waar..
kan ook ontvangen
Actief als DvP? Ik denk het niet, volgens mij heeft ze een radicale carrièreswitch gemaakt. Je zult dus nog even aangewezen zijn op slachtofferhulp...
'k Had ook een afspraak staan (neen, niet voor lunch!)... maar kort daarvoor meldde ze dat ze ermee stopte...Heb ooit nog eens met haar geluncht (jawel) en dat was heel gezellig, maar daarna contact verloren, door een uhm technisch probleem waardoor ik de contactgegevens kwijtraakte.
Heb ooit nog eens met haar geluncht (jawel) en dat was heel gezellig, maar daarna contact verloren, door een uhm technisch probleem waardoor ik de contactgegevens kwijtraakte.