Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zijn bang dat ze te populair wordt denk ik.Ik deel al m'n toppers hier. Alleen niemand deelt met mij
Ik zie hier het nut niet van in, ze zitten er echt niet voor jou alleen.
En als ze je graag ziet komen heeft ze vast wel een gaatje vrij voor je.
de ene hand wast de andere. Ik doe iets voor de DVP waardoor ze populairder wordt en meer klandizie krijgt. De DVP doet iets voor mij, wat in de praktijk betekent dat ik een vaste, bekende klant ben en ze iets meer tijd en aandacht voor me heeft. Als je een DVP voor jezelf wilt houden, dan zoek je eigenlijk een vriendin en moet je elders zijn. Of je moet steenrijk worden en haar suikeroom worden, maar dan wel zodanig dat ze geen andere wandelaars meer hoeft te zien. De staatsloterij winnen kan een goed begin zijn.Hebben jullie ook een favoriete dvp die je liever niet met anderen wilt dele? Bang dat ze dan te populair en onbetaalbaar word voor jou.
Zodra die arrogantie er is, haak ik zo wie zo af. Dan verliest ze voor mij haar aantrekkelijkheid.Dat valt nog weleens tegen bij dames die echt heel populair zijn . Wanneer er door die populariteit een zekere arrogantie bij zo een dame ontstaat kan ze ook erg vervelend worden naar vaste klanten hoor
Dus je weet precies hoeveel lullen ze afwerkt op een dag? Ben je haar pooier ofzo??Ik hou van lekker strak als ze te populair worden is het sneller afgelopen..?? En als ik een goede klik heb met een dame, wil niet zeggen dat ze met iedereen dampende geile sex heeft, dat weet ik wel zeker????
heb een camera ingebouwd in de kamer en houdt alles bij?? domme reactie ?sommige jonge frisse meiden kunnen ineens van 10 gemiddeld naar 20 op een dag via de tam tam weet toch iedereen.dan is het leuke spontane er snel af, En als pooier zijnde hoe meer massa is meer kassa..maken die pooiers niks uit. Dan had ik haar wel gedeeld... Ook een domme opmerking??Dus je weet precies hoeveel lullen ze afwerkt op een dag? Ben je haar pooier ofzo??
Denk dat je op een wolk leeft ? Er zijn 365 dagen in een jaar jij kan nooit weten wat haar daggemiddelde is tenzij je inderdaad haar vriendje bent. Dus jij denkt ze is fris, wat dat ook mag zijn, maar ondertussen zijn er al 24 voor geweest. ? En dat gelul over strak of niet strak, het maakt geen ene fluit uit hoeveel kerels haar hebben lopen pompen, die kut is strak of niet. Ja als je nr. 28 bent op dezelfde avond gaat het wat makkelijker, maar die kut komt gewoon weer in zijn oorspronkelijke vorm terug, kijk maar eens bij een bevalling wat er gebeurt en een paar dagen daarn... Oh en effe offtopic het record wat ik ken en een trotse dame in het skw mij vertelde was 28 in de nightshift, ik was nr. 28 en ze was nog zo fris als een hoentje ? Moet zeggen dat ze bloedmooi was/is dus dat helpt wel denk ik...heb een camera ingebouwd in de kamer en houdt alles bij?? domme reactie ?sommige jonge frisse meiden kunnen ineens van 10 gemiddeld naar 20 op een dag via de tam tam weet toch iedereen.dan is het leuke spontane er snel af, En als pooier zijnde hoe meer massa is meer kassa..maken die pooiers niks uit. Dan had ik haar wel gedeeld... Ook een domme opmerking??
Inderdaad. Het idee dat de vagina losser wordt naar mate een vrouw meer seks heeft, is de grootst mogelijke onzin. Mannen die dat geloven denken zeker ook dat hun mond groter wordt als ze 'm volproppen met eten.En dat gelul over strak of niet strak, het maakt geen ene fluit uit hoeveel kerels haar hebben lopen pompen, die kut is strak of niet.
Denk inderdaad dat een kind baren meer invloed heeft op het lichaam van een vrouw.Inderdaad. Het idee dat de vagina losser wordt naar mate een vrouw meer seks heeft, is de grootst mogelijke onzin. Mannen die dat geloven denken zeker ook dat hun mond groter wordt als ze 'm volproppen met eten.
Wandelaars met een kleine pistool die merken hier natuurlijk niks van???hoef je verder ook niet mee in discussie te gaan..Denk inderdaad dat een kind baren meer invloed heeft op het lichaam van een vrouw.