schersewipper
Newbie
- 12
- 17/04/23
- 17
Dat klopt. Die reputatie heeft ze al enkele jaren en ik denk dat iemand die elke week in het SKW komt, hier geen verrassing zal lezen.Je hebt in één keer goed geraden.
Met enige voorzichtigheid valt ze te bezoeken, en dan krijg je prima service. Maar sinds de coronatijd voorbij is en er weer volop keuze is, heb ik haar ook niet meer bezocht om twee persoonlijke redenen: ze is ook naar maar smaak echt te mager, en er zijn er (weer naar mijn smaak) veel mooiere die netjes mc werken. Maar dat moet ieder voor zich uitmaken.Buiten dat ik ze niet superslank, maar gewoon graatmager vind, wat uiteraard mijn persoonlijke mening is, is dat ook een belangrijke reden om haar nooit te bezoeken.
Ook dat klopt. Er zijn twee soorten meiden. Degenen die er na enkele jaren behoorlijk afgeleefd beginnen uit te zien en degenen die er jaar na jaar even fris en knap blijven uitzien als in het begin. Dat kan in de genen zitten en het kan ook te maken hebben met hoe ze hun werk doen en/of hun lichaam soigneren. Dat laat ik weer in het midden. Zo zijn er dus wel meer die in gewone kleren op straat slechts een schim zijn van hun alterego in het raam, goed geplamuurd en in de gekleurde lichtjes. Maar ik ken er ook heel wat die op straat dezelfde frisse indruk nalaten dan in hun raam.Ze heeft in mijn ogen ook al heel wat van haar glans en schoonheid verloren. Ik zag haar vorige week op straat lopen in burgeroutfit, en toen vond ik haar gezicht ronduit lelijk. Maar ook dat is mijn persoonlijke mening.