Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel geluk. Voor zover ik het begrepen heb mogen zwangere vrouwen in Nederland niet adverteren. Weet zelfs een Nederlandse vrouw die hierdoor haar werk terrein naar België verlegd had tijdens haar zwangerschap.

Ter info, je kan ook seks hebben met andere nationaliteiten zonder zelf die nationaliteit aan te nemen.
Voordeel van België is dat je ze ook nog enigszins kunt verstaan.. Beetje maf hoe ze klinken maar je begrijpt ze wel en ze zijn best te pruimen ook.

Hallo allemaal!

Zijn er wel eens zwangere vrouwen die diensten verlenen? Of vrouwen die nog lacteren?
Je komt ze niet veel tegen. Zijn er wandelaars met ervaring of die hier ook wel eens naar zoeken?

groeten
Ik heb al wel meermaals advertenties van zwangere dames zien passeren, maar voor mij is dat een No-Go.
Ik heb helemaal geen ervaring met zwangere vrouwen, mijn vrouw (nu ex) is ook nooit zwanger geweest zolang wij samen waren. Hoe het dan is om te seksen? Geen idee, maar ik vind dat je dan niet met zo'n vrouw moet gaan spelen. En ja ik weet het, ook zwangere vrouwen hebben nog zin in seks, en blijkbaar sommigen juist meer dan anders. Maar ik blijf bij mijn mening, voor mij is dat dus geen afspraak met zo iemand.
Hebben jullie zin om zo'n vrouw te daten, voor mij geen probleem, maar ik doe het niet.

Ik heb al wel meermaals advertenties van zwangere dames zien passeren, maar voor mij is dat een No-Go.
Ik heb helemaal geen ervaring met zwangere vrouwen, mijn vrouw (nu ex) is ook nooit zwanger geweest zolang wij samen waren. Hoe het dan is om te seksen? Geen idee, maar ik vind dat je dan niet met zo'n vrouw moet gaan spelen. En ja ik weet het, ook zwangere vrouwen hebben nog zin in seks, en blijkbaar sommigen juist meer dan anders. Maar ik blijf bij mijn mening, voor mij is dat dus geen afspraak met zo iemand.
Hebben jullie zin om zo'n vrouw te daten, voor mij geen probleem, maar ik doe het niet.

Oké mooi verhaal

Dus.....Kon je dit draadje niet gewoon overslaan?

Heb ooit zelf advertentie gezet op sj daar reageerde een zwangere vrouw op. Haar man vond haar vies vanaf moment dat ze zwanger was. Terwijl bij haar juist de homomen hard aan het werken waren.. het contact blverliep vriendlijk, en ze is vele malen langs gekomen. Als dr man aan het werk was. En dr andere zoontje op school zat. Hadden we de hele dag tijd om van alles te genieten. Ze was verder niet mn type. Maar de sex was hongerig en vurig.

Terug
Bovenaan Onderaan