Recensie Japan, Osaka THC, 5 dates review 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edger

Wandelaar
31
11/07/22
18
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Dus ik ga echt geen 5 reviews schrijven in volledig detail over meiden die misschien niet meer werken als jullie er aan komen.
Vooral omdat THC al best laagdrempelig is in vergelijking met de rest van de fuzoku industrie in Japan.
Dus daarom volgen nu korte omschrijvingen van de dates, gevolgd door wat algemeen advies.

Date 1, Noel. 120 min + CIM + Video recording + secret menu.
Noel is een echte dame, wat curvier dan andere Japanese meisjes, 24 jaar volgens haarzelf, heeft enorme haar extensions en lange nagels.
Grote kont en stevige heupen, pijpen was goed maar cowgirl en doggy waren helemaal top.
Weet precies hoe ze haar achterwerk moet presenteren en haar rug is zo goed als 90 graden in sommige posities. In doggy kon ze alles hebben.
Op rond het einde van de date deed ze iets in doggy en werd ze enorm strak, ik kwam zo goed als meteen klaar(echt wtf).
In totaal 2 keer gefinished.
THC "default" girl op dit moment, wordt veel aangeraden vanuit de zaak (misschien een afspraak tussen de zaak en haar).
Minpuntje was huiduitslag op haar handen, bovenlichaam, schorre keel, en ze rookt.
Zei zelf dat ze meer kletst normaal gesproken maar dat ze het niet kon vandaag.
LINE uitgewisseld op haar verzoek, meerdere keren berichtjes van haar gehad erna.

Had THC een berichtje gestuurd dat ze zuiniger moeten doen met haar....

Date 2, Ram. 120 min + CIM + Video recording
Ram is een echte cutie, in het echt is haar gezicht wat ronder dan op de foto's maar is ze gewoon slank.
Bruiner dan andere Japanese meisjes, prachtig kort haar, lange nagels, vrolijke cheeky energie. Lichte Gyaru vibes.
Vroeg aan haar of ze mijn edging kink kon bevredigen, had ze duidelijk ervaring mee dus was out of this world en precies wat ik wilde.
Ga naar haar toe voor het betere mond en handwerk, nog niet een dame gehad die ZO goed was.
Geen deepthroat, bood wel aan om kont te likken maar afgeslagen.
In totaal 2 keer gefinished. Aan het einde noemde ze me "Cute hentai boy", nou helemaal geweldig.
LINE uitgewisseld op haar verzoek.

Date 3, Ram. 120 min + Swallow+ Video recording
Een variatie van Date 2. Had gevraagd of we wat meer dingen konden proberen.
Meer mond en hand technieken (had ze zat van!), 69, sumata.
Totaal 2 keer gefinished.
Nog gepraat over haar ambities, want man wat heeft ze een hoop.
Zei dat ze even geen tijd meer had, maar ik moest Ichigo opzoeken volgens haar.
Ichigo en Ram zijn hele goede vriendinnen buiten werk.

Date 4, Ichigo. 120 min + Swallow+ Video recording + Secret menu.
Ichigo is het ideale beeld van east asian beauty.
Schouder lengte zwart haar, lange nagels, knap met mooie grote ogen, echt bijna geen lichaamsvet, elegant, perfect gevormde borsten groot voor haar bouw, en een schattig rond kontje.
Persoonlijkheid is een echte GFE, ze is heel geinteresseerd in alles wat je zegt en vraagt verder of googled op haar telefoon wat je bedoelt.
Daarnaast is ze op typisch Japanse wijze heel dankbaar voor kleine gebaren en heel excitable.
Recent afgestudeerd en is nu een verpleegkundige.
Niet zo'n fuck-me type als Noel, hebben we het rustiger aan gedaan met veel zoenen en langzaam opbouwen.
Ichigi stelde voor om een 3P te doen met Ram, ze had nog laatst matchende lingerie gekocht samen met Ram en wilde het aandoen met haar.

Date 5, Ichigo + Ram. 120 min + Swallow+ Video recording
Zo gezegd zo gedaan.
Ram en Ichigo zijn echt goede vriendinnen en je merkt het.
Ik hoefde niks te doen en ze hadden eindeloze lol met elkaar.
De 2 waren prachtig in hun matchende lingerie en werkten naadloos samen.
Echt een bijzonder gezicht om die 2 aan je lul te zien. Vooral het contrast tussen de gyaru look van Ram en de traditionele beauty Ichigo, chef's kiss.
Ram en Ichigo pijpen allebei heel anders, en die afwisseling maakte het heel bijzonder.
Ichigo die keihard moest lachen vanwege Ram haar geplaag omdat ik het niet meer hield was een prachtig beeld.
In een tussenpauze kunnen genieten van wat karaoke gevolgd door meer mond en handwerk.

Algemeen advies
- Spreek Japans, nee serieus. Ik ben vloeiend, maar ook al is het een beetje wordt het enorm gewaardeerd.
- Ga niet naar love hotels, love hotels zijn hit or miss en je eigen kamer is zo veel fijner.
- THC is wat duurder maar echt geen afzetterij zoals veel mensen zeggen.
Grootste verschil is dat ze dames hier gewoon zoenen zonder moeite, en de kwaliteit en service aanbod is consistent.
Volgens mij zijn er geen/weinig missers, en service vriendelijk en respectvol.
Omdat ik Japans spreek kan ik ook gewoon terecht bij de reguliere service, maar die zijn wat minder consistent en je komt pas bij video recording als je een sterke band hebt opgebouwd met de dame.
- Veel dames hebben een secret menu, meestal bieden ze het aan, soms niet en dan moet je vragen.
FS is 20k extra, maar meer of minder afhankelijk van haar en hoe jij onderhandeld.
Sommigen bieden ook cum inside w/o aan tegen enorme prijs.
- Zorg voor een extra tandenborstel+handoek, vraag er gewoon 1 van het hotel.
- Regel hapjes en drinken in je hotel kamer, cake en een fles thee bv.
Japanese meiden zijn permanent op dieet en dit is echt een opknapper voor ze.
- Geef een cadeautje, ik had een lading nijntje knuffels meegenomen uit Nederland precies hiervoor.
- De meisjes hebben vriendjes of echtgenoten, tenzij jullie een klik hebben vraag er niet naar.
- Wissel LINE uit aan het einde van je date, veel dames daten ernaast want....
- THC krijgt rond 50% van de basefee van de date. Options zijn wel 100% voor de dame.
- THC geeft een kleine repeat customer korting, maar je moet ernaar vragen.
- THC heeft ook nieuwgirl korting en korting in UMEDA/NAMBA maar je kan geen kortingen stapelen.

Laatst bewerkt:
bij mijn eerste bezoek kreeg ik meteen 3 coupons in de handen gedrukt, en vond hij het raar dat Tokyo mij niks heeft gegeven voor Osaka.
Bij inleveren van de coupon in Tokyo kreeg ik ook ineens 3 coupons voor Osaka in handen gedrukt, vond ik wel grappig.

Super dat je gelijk los bent gegaan, mooie avonturen, ik probeer in November weer te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan