Dames die om ID vragen Lily / Liza ???

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jozef Spritzl

Newbie
9
21/01/25
6

Bijlagen

• 71b91fed-f023-42a7-95c8-17cfd6d54cad.jpg
    71b91fed-f023-42a7-95c8-17cfd6d54cad.jpg
    107,9 KB · Weergaven: 23
Ja,

En dan Lily die plots een 5 star review krijgt van een gast die diezelfde dag een account heeft geopend en dan gelijk een review schrijft........

Allemaal zo doorzichtig

Mascot

Totaal aantal reviews 1

Total likes: 0

Actief sinds: 08-04-2025

Hi,

Deze 2 dames, nou ja de organisatie erachter vragen om je I.D, je instagram of een persoonlijke video waarin je haar naam moet noemen. Denk dat ze gek zijn geworden !!
Beetje mijn persoonlijke gegevens opsturen, zodat ze mij kunnen black mailen

Ik ben meerdere keren bij Liza geweest en ook andere dames van die organisatie, maar heb die vraag nooit gehad.

Ik was toevallig wel op bezoek bij een andere dame op hetzelfde adres als Liza tijdens de eerste dag van Liza. Er klonk opeens een hard gebonk en geschreeuw uit haar kamer (niet sexueel). Er was een kleine vechtpartij. Haar klant had blijkbaar gezien waar ze haar geld bewaarde en probeerde er daarmee vandoor te gaan. Uiteindelijk is hij zonder geld en op blote voeten weggerend. Hij dreigde ook de politie in te schakelen. Ik denk dus dat ze daadwerkelijk bang zijn voor dergelijke situatie of politie.

Verder zou ik inderdaad ook niet meegaan in in dit soort verzoeken... Maar ik snap wel (vind het niet correct) waar dit mogelijk vandaan komt.

ID bewijs kan wel, maar dan met je belangrijkste gegevens (Documentnummer, BSN etc) afgeschermd. IG kan je vermijden en stellen dat heb ik niet, en een video kan mischien ook nog wel.

Maar het is van de zotte - bovenstaande is hoogstwaarschijnlijk het verkrijgen van gegevens om vervolgens tot afpersing te komen.

Terug
Bovenaan Onderaan