Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar profiel foto wekt momenteel de suggestie dat er ook trios mogelijk zijn
Haar vriendin heet Angelica die ik jaren geleden in Osdorp had bezocht. Was niks bijzonders voor mij; 3 sterren overall. Ze was niet zo knap als haar profielfoto's en probeerde me extra diensten aan te smeren.@jatsee, een trio was lang geleden al mogelijk toen ze samen met een vriendin van haar in NL was. Had ik toen niet gedaan, maar alleen met Ginger (ze noemde zichzelf toen nog) een sessie gehad. Ik heb nog ergens nog een foto met beide dames, maar ik weet niet of ze nu met dezelfde vriendin in NL is.
Haar vriendin heet Angelica
Vandaag jana bezocht voor 2e keer . En wederom hele goede ervaring. Ze is ontzettend lief . Ja er zijn dames die een betere blowjob geven maar alles bij elkaar ( en ik vind haar er geweldig uitzien) echt GFE . Voor mij ook belangrijk dat er een klik is . Ik zag de littekens ook maar vond het niet storend . Haar borsten vind ik mooi en ze smaakt verrukkelijk.Herhalingsgevaar zeer groot.Ooit in het verleden haar ook een paar keer bezocht waarbij ze de borsten nog niet gelift heeft.
In het echt ziet zij er knap en ondeugend uit en ben er zeker van dat ze veel bekijks trekt als ze ook make-up gebruikt.
De eerste keer toen ik haar bezocht had ik echt gevoel dat ze echt je vriendinnetje probeert te zijn.
We hebben gepraat en elkaar enkel oraal bevredigd.
Ik was daarna ook verheugd om haar opnieuw te bezoeken als ze weer in NL is.
Het heeft me ook wat moeite gekost om haar te ontmoeten, want in het begin wilde ze ook een facebook of linkedin profiel van je hebben en dat vond ik toch echt te ver gaan.
Toen had ik maar een andere fake facebook account gegeven en dacht ik dat ik er door heen kwam. Blijkt dat ze daarna ook een video call wilde gaan doen en mislukte alles.
Toch haar een paar keer bezocht en hoewel het intiem en oraal niet zo heel speciaal was kwam ik voor meer voor de gezelligheid.
Echter, op een gegeven moment weet je of voel je dat allemaal best gespeeld is. Opzicht doet iedereen dat, maar bij haar merk dat het te nep was waardoor ik ook een soort afkeer tegen haar kreeg.
De tijd dat je met haar besteeds is zoals gezegd niet zo heel spannend.
Je komt binnen, ze omhelst je, je gaat naar de kamer, dan betaal je en mag je daarna gaan douchen.
Daarna gaat het over in kussen en tongzoenen en ging ik haar beffen.
Ze kom elke keer wel klaar en dat vond ze erg fijn en dan gaat zij mijn kleine heer bevredigen.
Haar blowjob is niet echt denderend, want soms voel je ook haar tanden.
Het intiem is wel okay waarbij ze het in iedere geval probeert.
Dan mag ik in haar mond klaar komen en ze bereid alles goed voor door alvast heelveel toilet papier vlakbij haar klaar te leggen.
Ik moet ook elke keer om lachen als ze een heel rol toilet papier netjes gescheurd heeft en het naast de kussen legt.
Mocht je een knappe GFE zoeken die ook je best doet om te plezieren dan is ze het zeker proberen waard.
Ze doet nu een trio met Alex . En die heeft haar het vak geleerd . Ga morgen naar alexAngelica was inderdaad de naam van die vriendin. Geen aparte sessie of trio met haar gedaan dus, op de foto (echte foto met Ginger zonder glamour en Photoshop) vond ik haar ook niet zo knap, dus ook om die reden niet gedaan.
Yep met alex samen .Haar teacher . Ik heb beide apart mogen ervaren.Voorkeur voor Jana maar Alex is ook een schat .Haar profiel foto wekt momenteel de suggestie dat er ook trios mogelijk zijn
Heb vandaag wel een trio gedaan met angelica en jana. Wel heel bijzonder om door 2 vrouwen verwend te worden . Beide pijpen goed en jana bereid je als je een vollleerde amazone. Angelica houd van lekker likken en doet de beste handjob . Al met al heerlijke ervaring. Zou ik het nog eens doen . Denk het niet want een op een is goedkoper en eerlijk net zo lekker .Angelica was inderdaad de naam van die vriendin. Geen aparte sessie of trio met haar gedaan dus, op de foto (echte foto met Ginger zonder glamour en Photoshop) vond ik haar ook niet zo knap, dus ook om die reden niet gedaan.