Verandering van spijs doet eten, maar "Verandering van clitoris is goed voor het afwisselen en uitoefenen van het Beffen"
Was alweer een tijd geleden dat ik van haar grote kieteltoren heb genoten, dus voordat ze zoals gewoonlijk weer 6 maanden afwezig is , vandaag dan Ingrid bezocht.
Ze zag er goed uit voor een mid-veertiger en ze was 4 kilo afgevallen. Stond er goed.
Aan het raam gevraagd wat vandaag 45 minuutjes genieten met haar kost : 70 euries was haar antwoord. Daarvan gaan de eerste 5 minuten van je tijd af voor je voorwas en uitkleden en de laatste 5 minuten gaan er af voor de nawas en het aankleden : weinig poen voor 35 minuten goeie geile actie.
Tijdens deze rituelen altijd ff gezellig kletsen met een beetje drooggeilen en dan snel te bedde voor de Bef en de Pijp.
Gestart met tongen door initiatief van haar kant en tepelzuigen over en weer.
De Pijp kwam snel aan bod en haar meteen er aan herinnerd het op z'n Beugeldijks te doen. Zo gezegd , zo gedaan en mijn jongeheer verdween als sneeuw voor de zon , maar dan in haar mondje : steeds diéperrrrrrrr en zonder handjes aan het stuur .. ik volgde het nauwgezet en het was fantastisch om dit in de spiegelwand te kunnen zien.
Na een poosje genieten werd het tijd voor een Goede en lange bef aan die grote clit waarover ze beschikt.
Een vingertje mijnerzijds erbij verhoogde haar genot en nattigheid hetgeen resulteerde in een langdurend kommertje (in dit geval een kommer) , zodat de eerste minuten voor het bijkomen van haar 'sensitieve' vagijntje bestemd waren.
Daarna nam ze weer mijn 'heft in handen' en via wederom tepelzuigen sloeg ze de weg in naar mijn scrotum en fallus om die nogmaals uitgebreid mondeling te onderzoeken ....
Regelmatig haalt ze 'hem' uit haar bekkie om haar mond-nattigheid uit te spugen, wat ik wel een beetje als irritant ervaar : maar je kan niet alles hebben in het leven.
In het heetst van de 'sperma-opwek-strijd' heb ik Ingrid weer verzocht om rustaaaagggghhh aan te doen : dus langzaam en héél diep .... ze beloonde me met overheerlijk klaarkomen in het mondje....
Dat was lekker ....... pffffff
Ik moest zeer zeker wel ff bijkomen van mijn intense kommertje en bleef lekker liggen : ik donderde zowat in slaap ...
Ondertussen was de veroorzaakster van al dit lekkers al aan haar uitgebreide Achterafwas begonnen , die wel 5 minuten in beslag neemt (schoner kan niet
).
De Hygiëne is echt top en ze spoelt haar mond zelfs met "azijn" : ze zweert daar op en zegt dat dit beter dan mondwater is ! Wellicht heeft ze gelijk om dit te doen : zeker nadat ze mijn kwakkie in haar mondje had ontvangen
Mocht je Ingrid willen bezoeken , ze werkt alle 5 doordeweekse dagen van 13 uur tot 22 uur. NIET in het weekend dus !
Tot 5 december is ze nog hier en dan komt deze lieve verschijning pas in mei weer terug in de Doub om haar (goedkope) diensten te verlenen.
Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .