Recensie Ivy, Maastricht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hotbosss90

Newbie
4
12/07/23
5
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3113652-ivy
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ivm dat me vaste dame in haar thuisland is toch maar opzoek gegaan naar een andere dame om de honger even te stille.

op redlights gezocht maar vond niet echt waar van ik zoiets had van wow.

op kinky vond ik haar, haar geappt en door gesproken wat me wensen waren.

na het werk meteen in de auto gesprongen en richting Maastricht gereden naar de locatie waar ze ontvangt.

aangekomen kreeg ik na een appje kamer nummer en een goede beschrijving hoe ik daar kan komen.
aangebeld en vlug daar na deed ze open en liepen we naar boven naar de slaapkamer.

op de kamer werden de laatste dingen besproken en financieel afgehandeld, omdat ik net van me werk af kwam kon ik me lekker even douche van te voren dat was geen probleem, lekker fris liep ik de kamer op en daar stond ze me op te wachten in een mooi kort latex jurkje! (voor af aangegeven dat ik een beetje een mix wou van gfe en meesteres ) omdat het voor mij de eerste keer was dat ik bdsm zou doen vroeg ze me wat me grenzen waren.

ze begon me met een halsband met een ketting om te doen daarna begon het spel ze begon lekker aan me te strelen en te zoenen na wat minuten draaide ze zich om en vroeg me op de knieen te gaan en duwde ze haar kont in me gezicht en vroeg ze om hem te aanbidden en te zoenen daarna draaide ze zich om en vroeg ze om haar slipje uit te doen ,deze uit gedaan en aan haar gegeven liet ze me er aan ruiken en duwde hem daar na in me mond en gaf me een dikke zoen. ze ging toen op de rand van het bed zitten en spreide haar benen en trok me met me gezicht vol in der heerlijke kutje en droeg me op hem te gaan likken, na wat likken vond ik 2 sweetspot bij haar waar ze echt van genoot en ook goed nat van begon te worden en dat proefde je ze genoot er zo van dat ze begon te trillen (geen fake) na het beffen draaide ze zich een beetje en duwde me gezicht in haar kont en begon haar gaatje te likken na wat lik werk daar en lichtje gestreeld te hebben pakte ze me vol op me bek en begon intens te zoenen en duwde me op het bed en pakte ze me paal vast en spuugde er vol op en begon ze me lekker te pijpen (zonder condoom) wat echt heel sloppy werd en ook vaak lekker diep ging tussen door kwam ze ook wel een naar me gezicht en zoende ze me tussen door en spuugde subtiel me in me mond. na het pijpen droog ze hem even af en ging daar het rubbertje er om en ging ze op me zitten toen haalde ze haar borsten het het jurkje en begon te me lekker te berijden een langzaam en diep en het tempo ging steeds mee omhoog tot dat ik op een punt kwam dat ik het niet meer hield ( echt me zwakke plek ) daad gedaan even samen opgefrist en wat op bed gelegen en gepraat te hebben was het tijd voor ronde 2 waar eigenlijk niet veel gebeurd is behalve standje 69 tot het einde waarbij ik haar lekker in haar mond mocht komen (betaal je extra voor). na wat nagenieten me nog even gedoucht en aangekleed en toen zeer tevreden naar huis gereden

korte samenvatting ivy is een super leuke dame die zeer verzorgd is. is wel iemand moet je van houden ze heeft een slank figuur (echt slank) met sillicone borsten c cup (zijn wat hard maar persoonlijk vind ik dat wel lekker) de locatie is ook echt top super netjes en veel privacy. ze heeft wat hogere prijzen maar je krijgt er absoluut wat voor terug. en is het ook waard naar mijn mening.

ivy is mijn nummer 2 geworden in mijn lijstje van favo dames

ze is er nog volgende week en dan is ze naar huis voor haar eigen verjaardag en dan ergens midden juli zou ze weer terug komen op de zelfde locatie
 
Waar ongeveer in Maastricht?
Maastricht West.
Je kunt er discreet heen en ontvangst geeft genoeg privacy.

Zelf al eerder 2x bij haar geweest, echt een lekker ding. Seks is heerlijk, hygiëne uitstekend.

Wees er zuinig op en voor degenen die erheen gaan: veel plezier 😁
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan