Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben die relaxingzen. Ik heb dat account gesloten na het ontvangen van bedreigingen via prive berichten vanwege een opmerking die ik maakte en die persoon is nu verbannen. Ik zal dit account ook sluiten en niet meer participeren op dit forum want heb geen zin in geweld of doodsbedreigingen. Zoals ik eerder zei, wil ik t graag hierbij laten.Je kent het wel: eerst veel delen, dan beseffen "wat ben ik aan het doen?" en dan bam, weg. RelaxingZen? Alweer pleite.
Wat een werk voor deze ene post.Ik heb dat account gesloten na het ontvangen van bedreigingen via prive berichten vanwege een opmerking die ik maakte en die persoon is nu verbannen. Ik zal dit account ook sluiten en niet meer participeren op dit forum
Weet iemand op welke dagen en tijden zij aanwezig is?Aida van Geleenstraat 86 k2 is ook weer terug.
Nee, ze apt me dan welKan iemand vertellen wanneer Andrea van 23 k6 terugkomt wat ze is al sinds april dit jaar weg en zou oktober terugkomen
Paulus zal dit zeker in deze rubriek melden als het zover isKan iemand vertellen wanneer Andrea van 23 k6 terugkomt wat ze is al sinds april dit jaar weg en zou oktober terugkomen
Dat is waar, al zijn ze natuurlijk wel verwerpelijk. Maar hij moet eerder bang zijn dat ie te herkennen is aan zijn overheerlijke Tom Ford geurtje...Bedreigingen? Niet zo spannend op een nickname
Ik denk dat Frankkinky eerder is.Paulus zal dit zeker in deze rubriek melden als het zover is
nee toevallig gevraagd vanmorgen.Goedemorgen
Weet iemand of Fleur vandaag komt ?
Geleenstraat
Ik zou toch zweren dat ik haar vanmiddag zag op de Ruysdaelkade in Amsterdam.Het bordje van Selena staat weer in de Geleenstraat 45 k4.