Hoe ver reizen jullie voor een date ?.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er geen probleem mee om een uurtje of wat langer te rijden, maar ik doe meestal dates van 2h als ik wat verder moet rijden.
De juiste dame is dat waard.
bv BellaDonna is voor mij 1h-1h20 rijden (onder normale omstandigheden), maar dat heb ik ervoor over. Liever iets langer in de auto voor een geslaagde date, dan bij wijze van spreken naast de deur voor een klotedate.

Regio's die gekend zijn om fileleed vermijd ik zowieso. Ik zal nooit verder dan Antwerpen rijden, je weet wanneer je vertrekt, maar je weet niet wanneer je aankomt.
Niet prettig voor de stress, maar ook niet voor de dame. Jammer maar helaas.

Het skw in Antwerpen is 75 km. enkel en is meer dan ver genoeg , en behalve eens in mijn verlof geraak ik er tijdens de week nooit, ook door het verkeer.
Op een zondag heb ik het ervoor over maar meer moet het nu ook niet zijn.
Gent is wel veel dichter maar in Antwerpen heb je meer keuze en kwaliteit.

Langere afstanden... naar regio's die gekend zijn voor hun verkeersellende... plan ik dan ook bij voorkeur enkel in het weekend. Heb je alvast iets meer kans dat je ook daadwerkelijk ergens op het juiste uur arriveert.

Nou voor een privé dame hangt het echt af wie het is maar voor sommige heel speciale ligt de grens op ruim 2.5 uur rijden voor mij is dat de regio Amsterdam of Frankfurt maximaal.
Qua raamzones ligt dat rond de 100 kilometer ongeveer dus Antwerpen/ Duisburg, Amsterdam heel soms maar dan ga ik niet enkel en alleen voor de raamzone.

Dat zijn echter uitzonderingen het meeste maak ik je toch rondjes om de kerk in mijn geval tot de regio Luik, regio Aachen, regio Hasselt, en Roermond.

Normaliter is het zo'n 45 min tot 75 minuten enkele reis voor mij met OV. Dit jaar 1x een verdere verplaatsing gedaan, dik 2 uur enkele reis. Date viel nog wat tegen ook, dat is dan extra rot omdat je ook nog langer onderweg was. Reisafstand neem ik mee bij mijn keuze welke dame ik bezoek. Zit meest in Den Haag, soms in Rotterdam.

Normaliter is het zo'n 45 min tot 75 minuten enkele reis voor mij met OV. Dit jaar 1x een verdere verplaatsing gedaan, dik 2 uur enkele reis. Date viel nog wat tegen ook, dat is dan extra rot omdat je ook nog langer onderweg was. Reisafstand neem ik mee bij mijn keuze welke dame ik bezoek. Zit meest in Den Haag, soms in Rotterdam.
Als je (extra) lang reist... en dan valt de date nog tegen ook... Is natuurlijk balen!

Voor mij ligt de grens wel op een uur.
Nadeel is wel als je echt een uur moet reizen dat het wel flink plannen is, en als de date tegenvalt ga je wel altijd met een dubbel gevoel weg.

Als het lukt ga ik dan ook wel voor 2 uur.

Ik reis veel met het OV. Ik denk dat ik jaren terug wel er voor over had om voor anderhalf uur (enkele reis) een dame te bezoeken. Tegenwoordig wil ik het liefst maximaal 1 uur reizen voor een dame.

Tenzij ik langer moet reizen voor een privéaangelegenheid of na werktijd (met een lange reistijd), dan wil ik wel een bezoekje aan een dame aan vastplakken.

Ergens tussen 10 minuten en 1 1/2 uur. Lekker ruim dus.
Maar dat is alleen de reistijd.
Hoe strakker ze is, hoe ruimer ik plan. 😜

Tijd is voor mij wel het laatste obstakel om een strak, glad en bol kutje te mogen beffen.

Ik reis veel met het OV. Ik denk dat ik jaren terug wel er voor over had om voor anderhalf uur (enkele reis) een dame te bezoeken. Tegenwoordig wil ik het liefst maximaal 1 uur reizen voor een dame.
Ik heb een tijdje terug wel de gok genomen om een dame te bezoeken die op ruim een uur reizen zat. toen leek het nog bijna verkeerd te lopen omdat zij dacht met een tijdverspiller te maken te hebben.
Gelukkig kon ik haar overtuigen van mijn oprechte bedoelingen...

Terug
Bovenaan Onderaan