Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de tios. Ben idd fris geschoren. Ga in de ochtend eerst naar de sauna in Putten, ff zweten en badderen. Ben dus fris en fruitig op het feestje.
tis zoals gelijk welk sociaal evenement eigenlijk, met beleefdheid en goezond verstand kom je een heel eindWees aardig
Als je bent klaargekomen maak dan plaats voor de volgende!
Er zijn er altijd die rond de dame blijven hangen: dit is niet goed voor de sfeer!
Veel plezier en laat even weten hoe het was met Isaura en friends….ik ben ook van plan binnenkort bij een feestje van Isaura in EC Amersfoort langs te gaan. Vraag me trouwens af of de €80 ticket inclusief entree is of dat je nog €17 entree moet betalen….totale kosten (uit mijn hoofd gerekend…) €97.Bedankt voor de tios. Ben idd fris geschoren. Ga in de ochtend eerst naar de sauna in Putten, ff zweten en badderen. Ben dus fris en fruitig op het feestje.
Was altijd inclusief. Maar als je geen handdoek bij je hebt moet je er ter plekke een aanschaffen voor ik meen 5,-Veel plezier en laat even weten hoe het was met Isaura en friends….ik ben ook van plan binnenkort bij een feestje van Isaura in EC Amersfoort langs te gaan. Vraag me trouwens af of de €80 ticket inclusief entree is of dat je nog €17 entree moet betalen….totale kosten (uit mijn hoofd gerekend…) €97.![]()
Dat is alleen in EC Arnhem, in Amersfoort niet…dat muntje bedoel ikNeem een handdoek mee (is meen ik verplicht in de ic) en muntstukken voor de kluisjes (iedere keer dat je die opent/sluit om iets te pakken of op te bergen ben je een nieuw muntje kwijt).
Entree prijs is 80 euro , 17 euro komt er niet bij. Dus het is 80 euro voor de entree.Veel plezier en laat even weten hoe het was met Isaura en friends….ik ben ook van plan binnenkort bij een feestje van Isaura in EC Amersfoort langs te gaan. Vraag me trouwens af of de €80 ticket inclusief entree is of dat je nog €17 entree moet betalen….totale kosten (uit mijn hoofd gerekend…) €97.![]()
Handdoeken is 2 euroNeem een handdoek mee (is meen ik verplicht in de ic) en muntstukken voor de kluisjes (iedere keer dat je die opent/sluit om iets te pakken of terug op te bergen ben je een nieuw muntje kwijt).
Was altijd inclusief. Maar als je geen handdoek bij je hebt moet je er ter plekke een aanschaffen voor ik meen 5,-
Hey GoedemiddagGoedemiddag,
Ik ben van plan om morgen naar Arnhem te gaan. Ook voor mij de eerste keer.
Tijdje geleden wou ik ze bezoeken in Dalfsen, ik was er vlak na starttijd maar het wemelde al van de auto's. Dat vind ik voor de eerste keer niet lekker.
Hoe druk wordt het clubje normaal in Arnhem bezocht?
Vurige dame die haar mening kernachtig en met humor verwoordt zonder echt ' nasty' te worden : dat op zich kan me al opwinden."Als je advies zou opvolgen zou je wellicht niet hoeven graaien met gangbangs om de 3 dagen."
hartelijk dank voor dit advies. Gelukkig kan ik zelf kiezen of en wanneer ik mee wil doen aan GB, maar ook wanneer ik wil werken en of ik een momentje vakantie heb of niet, want mijn "beneden jouw normen" lichaam verdient genoeg geldmaar dat doe ik wel probeer de volgende keer na 8 uur actieve seks naar de sportschool te gaan.
btw, als je ooit naar een club gaat, laat het me weten - ik zou je graag ontmoeten en kijken of je grote mond in werkelijkheid ook zo "aardig" is (en ik kan natuurlijk niet wachten om die mega te zien sportief lichaam, absoluut de beste op dit forum. Geef ons misschien een foto?)
en ik moedig op mijn beurt alle mannen aan om onze gangbangs te bezoeken om te zien hoe het is om natuurlijke, mooie, lachende vrouwen bij zich te hebben
Ps. "Af en toe om de 2-3(!) dagen een gangbang" Ik begrijp dat je maar één keer per maand naar je werk gaat? Of misschien weet je niet dat sekswerk ook werk is.
And about the Ramontiek … YEAH SURE IT WAS BECAUSE OF THE CORONA