Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de tios. Ben idd fris geschoren. Ga in de ochtend eerst naar de sauna in Putten, ff zweten en badderen. Ben dus fris en fruitig op het feestje.
tis zoals gelijk welk sociaal evenement eigenlijk, met beleefdheid en goezond verstand kom je een heel eindWees aardig
Als je bent klaargekomen maak dan plaats voor de volgende!
Er zijn er altijd die rond de dame blijven hangen: dit is niet goed voor de sfeer!
Veel plezier en laat even weten hoe het was met Isaura en friends….ik ben ook van plan binnenkort bij een feestje van Isaura in EC Amersfoort langs te gaan. Vraag me trouwens af of de €80 ticket inclusief entree is of dat je nog €17 entree moet betalen….totale kosten (uit mijn hoofd gerekend…) €97.Bedankt voor de tios. Ben idd fris geschoren. Ga in de ochtend eerst naar de sauna in Putten, ff zweten en badderen. Ben dus fris en fruitig op het feestje.
Was altijd inclusief. Maar als je geen handdoek bij je hebt moet je er ter plekke een aanschaffen voor ik meen 5,-Veel plezier en laat even weten hoe het was met Isaura en friends….ik ben ook van plan binnenkort bij een feestje van Isaura in EC Amersfoort langs te gaan. Vraag me trouwens af of de €80 ticket inclusief entree is of dat je nog €17 entree moet betalen….totale kosten (uit mijn hoofd gerekend…) €97.![]()
Dat is alleen in EC Arnhem, in Amersfoort niet…dat muntje bedoel ikNeem een handdoek mee (is meen ik verplicht in de ic) en muntstukken voor de kluisjes (iedere keer dat je die opent/sluit om iets te pakken of op te bergen ben je een nieuw muntje kwijt).