- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Deze middag was ik nog eens in de buurt van het hazegras, na 2x rondgelopen te hebben vandaag binnen geweest bij isabella, zwart harige oostblokdame met een mooi figuur, borstjes en kont mogen gezien worden.
Aan het raam super vriendelijk en uitnodigend om binnen te gaan... na de financieele kant was dit echter al ver te zoeken....
Pijpen met condoom, was ok maar niet wauw... ze draaide zich vooral goed strategisch weg zodat je haar moeilijk kon aanraken...
Dan een halve tube glijmiddel erop, weg alle gevoel ?, en zij on top, wat persoonlijk mijn favo is, echter na max 10 stoten, gedaan -now its your turn baby- ?... de rest van de tube erop en afgewerkt in missio... gevoel nu uiteraard helemaal nul, uiteindelijk toch gekomen en na een klein kwartier terug de straat op....
Moe, maar weinig voldaan...
Herhalingsgevaar zal nihil zijn...
Aan het raam super vriendelijk en uitnodigend om binnen te gaan... na de financieele kant was dit echter al ver te zoeken....
Pijpen met condoom, was ok maar niet wauw... ze draaide zich vooral goed strategisch weg zodat je haar moeilijk kon aanraken...
Dan een halve tube glijmiddel erop, weg alle gevoel ?, en zij on top, wat persoonlijk mijn favo is, echter na max 10 stoten, gedaan -now its your turn baby- ?... de rest van de tube erop en afgewerkt in missio... gevoel nu uiteraard helemaal nul, uiteindelijk toch gekomen en na een klein kwartier terug de straat op....
Moe, maar weinig voldaan...
Herhalingsgevaar zal nihil zijn...