Recensie Isabela, Roosendaal 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.466
30/06/21
4.294
40
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4730192-isabela
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
volgens mij weer een dame fresh from the airport..vanuit Venezuela
er zal best al wel een kudde volk bij haar geweest zijn inmiddels..maar ja 0 recensies zoals gewoonlijk..
in de zoektocht kwam alleen bij WHEM wat naar boven..
foto's leken echt,en behalve dat de dame vol in de make up zit/zat leek zij ook echt..
dus ,dan doe ik mijn werk maar hee gasten..:):)..
nee ik was gewoon knettergeil en had er zin in..
app contact gaat in het Engels..maar dat is een planner..en dat gaat heel stroef....wilde het eigenlijk al afkappen..
maar iets in me zei dat ik geduld moest hebben..

werd op een gegeven moment wel degelijk naar een bekende flat in de Philipswijk geloodst.
nummer aldaar gekregen en gelukkig snel binnen gelaten..
en ja hoor daar stond het meisje van de foto's..foto 4 zonder make up is wat je gaat treffen..allemaal eigenlijk wel..maar die lijkt het meest
ze kan eventueel zo mee in de rubriek 'small petite'..
gelijk in het spaans begonnen tegen haar en dat viel goed...ze pakte mn hand en ze zoiets als..ven contigo..
mooi kontje achterop dan..

snel de financieen geregeld en mezelf uitgekleed...ze verontschuldigde dat ze sufjes overkwam en geeuwde ,ze was blijkbaar net wakker..
lekker een beetje voelen ,kneden en strelen..voorzichtig kussen ,helaas zonder tong..maar ja..heel haar setje lag zo naast bed..uit die rommel..
en weer verder beetje tepels zuigen..dit resulteerde inmiddels in een keihard lid..
en toen ze dat in de gaten kreeg drukte ze me achterover op bed..ik moest gaan liggen..begon ze me eerst te trekken en soort van verbaasd naar mijn pik kijken ..heel zachtje en teasend..af en toe geeuwend..
totdat ze ineens mijn lul in haar mond nam..opvolgend heeft ze me dik 10 minuten gepijpt waarvan afwisselend DT totdat de tranen over haar wangen liepen..
dit houd jij en ik natuurlijk nooit vol als zo'n lekker jong ding je precies weet te plezieren..
dus uiteindelijk knalde ik vanuit mijn tenen..1 straal kwam in haar nek terecht..blijkbaar vond ze dat schitterend want ze gilde erom..iets van Yeehaa!..

even pauze ,en wat gebabbeld met haar..
ronde 2 ,ik had die fles baby olie al gespot ,dus stelde ik voor om haar te masseren..en dat was goed..
heerlijk zo'n mooi meisje balsemen..ik denk dat ze 50 kilo amper haalt,dus ik gooide ze zo van haar rug op der buik..
ik had inmiddels tussendoor ook haar handje gepakt om mijn pik te strelen..dus dat was ook alweer geregeld..
ik vroeg ofdat ik haar mocht likken..maar dat had ze liever niet..ik moest haar neuken zei ze..
condoom gepakt en afgerold en haar prone bone genomen en uiteindelijk in doggy over haar kontje en onderrug nog 3 waterige stralen geschoten..
geweldig..
ze kwam meteen naast me tegen me aan liggen..en weer geeuwde ze maar ze lachte en kneep in mijn nog semi harde lul..todava functiona bien..
waarvan akte dame..
nog even wat gebabbeld en eigenlijk niet in de gaten dat het uur allang voorbij was..maar dat interesseerde haar volgens mij niks..
kusje bij de voordeur en daar ging ik weer..

mooie lieve meid..
als ze blijft hangen ga ik nog een keer..ze doet ook anaal tegen meerprijs ..al vond ze mijn pik net op het randje qua grootte..
maar die krijg ik wel zo gek..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4730192-isabela
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week ook bij haar langs geweest en ik kan bevestigen dat het (mat wat filters/make up) de meid van de advertentie is.

De communicatie is goed te doen als je een woordje spaans spreekt. In het geval dat dat niet is, is het een goed idee on google translate erbij te pakken, aangezien haar engels niet op een erg hoog niveau is.

Pijpen was wel prima, maar het liefst heb ik dat meiden de ballen ook meenemen. Wellicht doet ze dit wel als je het aangeeft.

Intiem is echt top bij haar! Ze heeft een lekker klein en strak lichaam, wat je zelden tegenkomt. Hier heb ik met Isabella meerdere standjes gedaan en ben daarna in missionaris klaargekomen.

Overal is het een super lieve meid, die zelf ook echt geniet van het werk. Ze is geen klokkenkijker en wilt de klant ook voldaan zien, voordat ze naar huis gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan