Recensie Alina, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkoning1989

Newbie
1
10/05/23
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9687637-alina
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar jaar bezoek ik deze dame. Bij binnenkomst is het altijd omhelzen en leuk dat we elkaar zien. Nadat we ons uitgekleed hebben gaat zij op de bed liggen met haar benen gespreid zoodat ik lhaar lekker kan beffen en klaar kan laten komen. Soms bef ik haar 2x achter elkaar en ik weet dat ze enorm geniet. En als ze klaar komt dan smaakt haar poes nog lekkerder. Ondertussen speel ik ook met haar heerlijke tieten.
Vervolgens duw ik haar benen naar achteren of ze gaat op haar hondjes zitten(hangt er van af hoe ze gelikt wil worden) en kan ik met mij tong zo diep mogelijk haar sterretje likken. Daarna lik ik haar voeten en tenen. Als ik uithespeeld ben gaat het rubbertje omheen en pijpt ze me heerlijk. Je snapt het, door haar uitgebreid te likken ga ik het niet lang volhouden. Er zijn ook momenten dat haar laat stoppen en haar in doggystyle of missio neem. Dan kan ik ook mijn rubbertje helemaal volspuiten.
Het is een bijzondere aardige dame, maar ze kijkt wel de kat uit de boom. Dus er moet wel een klik zijn. Er zijn een paar dingen die ze niet doet, zoals TZ en vingeren. Voor de rest geniet ik van haar al een paar jaar.

Dat was bij een eerste keer toen wel anders. Toen was zij heel nors en ongeinterresserd. Maar wat over de streep trok was heerlijke poes. Nadat ik betaald had moest zij eerst plassen. Toen ze de kamer binnenkwam vroeg ze wat ik wilde. Aangegeven dat ik wilde beffen en het smaakte zo ontzettend lekker. Ze was toen niet erg happig erop, maar ze lag wel op bed met haar benen gespreid. En wat ik al zei, haar poes smaakte zo lekker dat ik haar lekker liet klaar komen. Ik heb getwijfeld of ik haar ooit moest bezoeken, maar eerlijk gezegd. Als ik lekker wil neuken, dan spreek ik met haar af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan