WHEM Isa Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb hier ook een afspraak mee proberen te maken maar er waren gewoon heel veel rode vlaggen. Ik app haar voor een afspraak en spreek af dat ik contant betaal.

Eerst stuurt "ze" me naar een groot park (dat is al heel raar, rode vlag nr.1).
Als ik vervolgens ben aangekomen en laat weten dat ik er ben krijg ik ineens een ing overschrijving link voor 1 euro zodat "ze" zeker kon weten dat ik echt was (apart dat een latina uit het buitenland een ing rekening heeft, vooral as ze hier nieuw is rode vlag nr.2).
Als dat geen authorisatie scam of neppe link was dan heeft "ze" in iedergeval wel je prive informatie for chantage ofzo.

Ik reageer verontwaardigd en zeg dat ik dat dus nooit zou doen. Vervolgens zegt "ze" ooh dan kun je ook live je locatie doorsturen. Ik zeg is prima ik deel mijn live locatie. Na het delen van de locatie gaat "ze" me ineens allemaal vragen stellen die "ze" me al had gevraagd van wat mijn 3 wensen waren enzo. "Ze" stuurde ook niet iets van een adres naar me, maar bleef me gewoon bezighouden met nutteloze vragen.

Ik weet vrij zeker dat als ik mijn locatie was blijven delen en met "haar" in gesprek was gebleven. Dat er binnen de kortste keren een aantal nektasjes mij zouden proberen te beroven. Vandaar ook afspreken in het park voor als ik niet dom genoeg ben om geld "over te schrijven" dan kunnen ze mij altijd makkelijk beroven.
 
Vandaag hetzelfde meegemaakt. Wilde idd 1 euro per Tikkie. Niet gedaan omdat ze dan "alles" van me weet.. Heb dat aangegeven en dat begreep ze. Ze vroeg wel of ik idd mijn live locatie kon delen en paar voorkeuren kon sturen.

Over het adres geeft ze aan dat ze in de buurt van een grote park zit, maar later geeft ze het adres, dus is het niet zo dat ze je in de park verwacht. Communicatie is wel wat ik niet gewend ben, maar... Geen dee verdacht wil het niet noemen, misschien pakt ze het anders dan anderen aan.

Maar ik was last minute verhinderd. Ik wil het gaan proberen. Prijs is niet chocking en ja wie weet is het wel een hele leuk dame? Mocht ik gaan zal ik zeker mijn ervaring bij haar delen, maar wilde dit verhaal ook even kwijt.
 
Ik weet wel zeker dat het een booker is. Ik heb de contact toegevoegd en de booker vergeet dat hij een snap account heeft natuurlijk:

Wat verdacht is dat de account meteen een review had op de dag dat het was aangemaakt of actief was. Nog meer verdacht is natuurlijk alle 3 5-ster kinky reviews van nieuwe accounts met geen enkele andere reviews.
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_4544.jpg
    thumbnail_IMG_4544.jpg
    100 KB · Weergaven: 19
Ik weet wel zeker dat het een booker is. Ik heb de contact toegevoegd en de booker vergeet dat hij een snap account heeft natuurlijk:

Wat verdacht is dat de account meteen een review had op de dag dat het was aangemaakt of actief was. Nog meer verdacht is natuurlijk alle 3 5-ster kinky reviews van nieuwe accounts met geen enkele andere reviews.
Helemaal gelijk, moet zeker op je hoede zijn. Maar heb niet gezegd dat het geen Booker was. Punt was meer dat er werd gedaan alsof je geroofd zou worden als je zou gaan. Dat betwijfel ik en 1 euro ter bevestiging. Iets zegt me dat dat wel ok is, maar om nu een dvp je naam Etc te geven vind ik ook nogal wat 😁

Maar heel goed dat we elkaar hier scherp houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan