- 342
- 12/05/24
- 397
volgens mij alleen op stad.
Het is een waardeloze site geworden.
Daardoor vast ook veel minder adverteerders.
Het is een waardeloze site geworden.
Daardoor vast ook veel minder adverteerders.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen doen ze we weinig mee.Het is wel minder maar beter
Oplichters en vage vrouwen kan je rapporteren en blokken en je blijft dan anoniem.
Al zal dit ook wel ten onrechte gebeuren.
Laatst bood een dame een half uurtje aan voor 200. Ik heb haar gerapporteerd voor misbruik maar eigenlijk mag ze dat gewoon vragen natuurlijk. Ik ga het alleen niet betalen.
Zijn er nog mensen die reactie krijgen uit West Brabant en Rijnmond ? Miss leuk om ervaringen uit te wisselen.
Via PM.
Laatste reacties waren 2 meiden die alleen online willen , een bi jongen genaamd Lars , en vandaag een aanbieder van farmacie. Xtc en TINA s een hele kruidenierswinkel.Alleen doen ze we weinig mee.
Zijn al enkele oplichters die er een paar weken opstaan en ze doen niks
Heb ze meermaals gemaild maar ze willen me niet eens te woord staan.
Ben bang dat Sexjobs op het randje van de afgrond staat...
Gaat inderdaad niet helemaal lekker bij deze afdeling van Midhold.Laatste reacties waren 2 meiden die alleen online willen , een bi jongen genaamd Lars , en vandaag een aanbieder van farmacie. Xtc en TINA s een hele kruidenierswinkel.
Je moet nu zoeken in het zoekbalk.. jammer genoeg pakt het voornamelijk steden of plaatsen op. De lay-out is er niet beter op geworden.Jammer dat je ook niet meer op provincie kan selecteren. Of doe ik iets verkeerds?
Waarom rapporteer je dan, slaat toch gewoon nergens op?Het is wel minder maar beter
Oplichters en vage vrouwen kan je rapporteren en blokken en je blijft dan anoniem.
Al zal dit ook wel ten onrechte gebeuren.
Laatst bood een dame een half uurtje aan voor 200. Ik heb haar gerapporteerd voor misbruik maar eigenlijk mag ze dat gewoon vragen natuurlijk. Ik ga het alleen niet betalen.
Zijn er nog mensen die reactie krijgen uit West Brabant en Rijnmond ? Miss leuk om ervaringen uit te wisselen.
Via PM.
En om mede wandelaars te behoeden voor oplichtingOpdracht van de vakbond van Hoerenlopers.
Volgens mij snap jij gewoon niet hoe het werkt. Als je op de website komt en je gaat zoeken op locatie zoek je dus in alle categorieën. Als je bijvoorbeeld in "Dames van Plezier" bent en je zoekt op locatie zoek je alleen binnen dames van plezier.Weer een waardeloze update van sexjobs. Ben je eindelijk gewend aan het "op locatie" zoeken wordt het hele filter gereset. Niet meer alleen in dames van plezier maar in alles op sexjobs, van kerels die op zoek zijn tot dames die virtueel ons proberen leeg te kloppen. Sinds maart echt 0 verbeteringen om het platform weer minstens zo uitnodigend te maken als daarvoor. Steeds meer redenen om het links te laten liggen.
Hoho, ik gaf alleen aan hoe het bij mij (op de pc) werkt. Ik kon uit het bericht niet opmaken dat hij de zijn mobiel bezig was.Ik ben het met Daantje eens het is waardeloos zoeken op SJ en dat die bolleboos Sr1 het zogenaamd snapt wil echt niet zeggen dat SJ erg toegangelijk is gemaakt, maar dat is hun probleem, ik zoek wel elders.
Zoeken op naam van dvp gaat niet meer. Ook niet op de pc.Hoho, ik gaf alleen aan hoe het bij mij (op de pc) werkt. Ik kon uit het bericht niet opmaken dat hij de zijn mobiel bezig was.
Overigens werkt dat ook gewoon bij mij dus weet niet wat er fout gaat bij Daan.
En veel succes met zoeken!
En met ingang van vandaag heb ik dit nu dus ook. Dan ben je snel klaar met zoeken en het gebruik van Sexjobs. Geen idee waarom ik hier nu pas tegenaan loop of wat dan ook maar dit werkt niet.Weer een waardeloze update van sexjobs. Ben je eindelijk gewend aan het "op locatie" zoeken wordt het hele filter gereset. Niet meer alleen in dames van plezier maar in alles op sexjobs, van kerels die op zoek zijn tot dames die virtueel ons proberen leeg te kloppen. Sinds maart echt 0 verbeteringen om het platform weer minstens zo uitnodigend te maken als daarvoor. Steeds meer redenen om het links te laten liggen.
Ik heb er een advertentie staan, maar kennelijk zijn er weinig vrouwen die daar rondneuzen en nog minder die reageren.Vroeger kon je geluk hebben op eromarkt.nl maar dat is niets meer nog erger dan SJ
Als je eromarkt.nl bedoelt klopt je opmerking niet hoor!Hun site is bij mij al een tijdje onbereikbaar.
Ik bedoel sexjobsAls je eromarkt.nl bedoelt klopt je opmerking niet hoor!
Of ze moeten je eraf gegooid hebben of zo maar gewoon bereikbaar. Of je er iets aan hebt is wat anders!