Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wel minder maar beter
Oplichters en vage vrouwen kan je rapporteren en blokken en je blijft dan anoniem.
Al zal dit ook wel ten onrechte gebeuren.
Laatst bood een dame een half uurtje aan voor 200. Ik heb haar gerapporteerd voor misbruik maar eigenlijk mag ze dat gewoon vragen natuurlijk. Ik ga het alleen niet betalen.
Zijn er nog mensen die reactie krijgen uit West Brabant en Rijnmond ? Miss leuk om ervaringen uit te wisselen.
Via PM.
 
Het is wel minder maar beter
Oplichters en vage vrouwen kan je rapporteren en blokken en je blijft dan anoniem.
Al zal dit ook wel ten onrechte gebeuren.
Laatst bood een dame een half uurtje aan voor 200. Ik heb haar gerapporteerd voor misbruik maar eigenlijk mag ze dat gewoon vragen natuurlijk. Ik ga het alleen niet betalen.
Zijn er nog mensen die reactie krijgen uit West Brabant en Rijnmond ? Miss leuk om ervaringen uit te wisselen.
Via PM.
Alleen doen ze we weinig mee.
Zijn al enkele oplichters die er een paar weken opstaan en ze doen niks ;)

Heb ze meermaals gemaild maar ze willen me niet eens te woord staan.

Ben bang dat Sexjobs op het randje van de afgrond staat...
 
Alleen doen ze we weinig mee.
Zijn al enkele oplichters die er een paar weken opstaan en ze doen niks ;)

Heb ze meermaals gemaild maar ze willen me niet eens te woord staan.

Ben bang dat Sexjobs op het randje van de afgrond staat...
Laatste reacties waren 2 meiden die alleen online willen , een bi jongen genaamd Lars , en vandaag een aanbieder van farmacie. Xtc en TINA s een hele kruidenierswinkel.
 
Het is wel minder maar beter
Oplichters en vage vrouwen kan je rapporteren en blokken en je blijft dan anoniem.
Al zal dit ook wel ten onrechte gebeuren.
Laatst bood een dame een half uurtje aan voor 200. Ik heb haar gerapporteerd voor misbruik maar eigenlijk mag ze dat gewoon vragen natuurlijk. Ik ga het alleen niet betalen.
Zijn er nog mensen die reactie krijgen uit West Brabant en Rijnmond ? Miss leuk om ervaringen uit te wisselen.
Via PM.
Waarom rapporteer je dan, slaat toch gewoon nergens op?
 
Dennis is al pleite.
Alleen geregistreerde dames kunnen daar terecht tegen € 3.99 per week.
Enigste profiel is trouwens een voorbeeld profiel.
Ok, en verder naar andere serieuze sites.
 
Laatst bewerkt:
Kan hier op GR geen functie worden toegevoegd naar de advertentie van dames die er gratis geplaatst worden? Betalen wij gewoon per maand als daardoor het aanbod beter wordt en de prijzen stageren van de dames
 
Even een update van mijn kant..
Nadat ik gestopt ben bij sexjobs te adverteren kwam ik terecht op www.redlights.nl tot nu toe enkele leuke gesprekken gehad maar niet hetgeen wat ik zocht..

Mooie aan redlights is dat je ook statistieken van je ad kan bekijken.. dus hoevaak die is bekeken etc.. ziet er iog goed uit en hoop binnenkort weer op wat meer actie.
 
Weer een waardeloze update van sexjobs. Ben je eindelijk gewend aan het "op locatie" zoeken wordt het hele filter gereset. Niet meer alleen in dames van plezier maar in alles op sexjobs, van kerels die op zoek zijn tot dames die virtueel ons proberen leeg te kloppen. Sinds maart echt 0 verbeteringen om het platform weer minstens zo uitnodigend te maken als daarvoor. Steeds meer redenen om het links te laten liggen.
 
Weer een waardeloze update van sexjobs. Ben je eindelijk gewend aan het "op locatie" zoeken wordt het hele filter gereset. Niet meer alleen in dames van plezier maar in alles op sexjobs, van kerels die op zoek zijn tot dames die virtueel ons proberen leeg te kloppen. Sinds maart echt 0 verbeteringen om het platform weer minstens zo uitnodigend te maken als daarvoor. Steeds meer redenen om het links te laten liggen.
Volgens mij snap jij gewoon niet hoe het werkt. Als je op de website komt en je gaat zoeken op locatie zoek je dus in alle categorieën. Als je bijvoorbeeld in "Dames van Plezier" bent en je zoekt op locatie zoek je alleen binnen dames van plezier.
 
Nee. Dat is dus niet meer zo op mijn mobiel. Eerst krijg ik de mogelijkheid om allerlei grotere steden aan te klikken (waar ik niet op zit te wachten) en staat er klein bovenaan locatie. En als je gaat zoeken zoekt hij niet in de rubriek waar je in zat maar op de gehele site ongeacht de locatie. En moet je weer filter aanklikken en de rubriek kiezen. Dit is echt amateur werk.
 
Ik ben het met Daantje eens het is waardeloos zoeken op SJ en dat die bolleboos Sr1 het zogenaamd snapt wil echt niet zeggen dat SJ erg toegangelijk is gemaakt, maar dat is hun probleem, ik zoek wel elders.
 
Je kan nu inderdaad alleen nog op locatie zoeken zoals het nu is. Je kan bijvoorbeeld niet meer op naam zoeken ofzo. Misschien gaat het nog veranderen. Maar dit is wel een verslechtering.

Het moet toch niet zo moeilijk zijn een zoekfunctie te bouwen waarop je kan selecteren wat je wilt. Locatie, naam of trefwoord uit de tekst. Nu is die zoekfunctie zo goed als waardeloos geworden.
 
Ik ben het met Daantje eens het is waardeloos zoeken op SJ en dat die bolleboos Sr1 het zogenaamd snapt wil echt niet zeggen dat SJ erg toegangelijk is gemaakt, maar dat is hun probleem, ik zoek wel elders.
Hoho, ik gaf alleen aan hoe het bij mij (op de pc) werkt. Ik kon uit het bericht niet opmaken dat hij de zijn mobiel bezig was.

Overigens werkt dat ook gewoon bij mij dus weet niet wat er fout gaat bij Daan.

En veel succes met zoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan