Dan is het dus zaak dat je de opgestelde tekst ook ergens opslaat om jezelf een berg werk te besparen en te kunnen nalopen wat er aan mankeerde.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn ook als ie goedgekeurd is, moet je hem zelf online zetten.Ik had een advertentie gezet, maar die werd afgekeurd. Bleef de afgekeurde advertentie niet staan zodat je hem kon aanpassen, maar alle tekst kwijt. Kan je die hele advertentie weer opnieuw gaan maken. Dat was nooit zo eerder.
Voorheen werd die automatisch online gezet als die was goedgekeurd.En ook als ie goedgekeurd is, moet je hem zelf online zetten.
Is net de belastingdienst: Mooier kunnen we het niet maken, wel makkelijkerEn ja hoor weer afgekeurd. Verkeerde rubriek of zoiets.
Weer advertentie helemaal weg. Deze keer had ik de tekst wel gekopieerd.
Maar dit gaat toch wel een langdurige zaak worden. Ben nu al 3 dagen bezig om 1 advertentie online te zetten.
To be continued.
Kreeg al wel een enquête vraag van Sexjobs. Hoe beoordeelt U onze Klantenservice?En ja hoor weer afgekeurd. Verkeerde rubriek of zoiets.
Weer advertentie helemaal weg. Deze keer had ik de tekst wel gekopieerd.
Maar dit gaat toch wel een langdurige zaak worden. Ben nu al 3 dagen bezig om 1 advertentie online te zetten.
To be continued.
Sprak een dame vandaag die zei dat ze haar advertentie niet meer verwijderd krijgt, het verhaal wordt steeds mooierIn dit geval: mooier kunnen we het niet maken, wel moeilijker.
Hoe kan dat nou? Ze zeggen geen fake profielen te hebben en niet te spammen!Ik deed iets soortgelijks bij Fling (de Nederlandse)
...
Is al een hele tijd terug, overigens, op dat platform was het meer de boel bedonderen dan dat er profielen van echte vrouwen te vinden waren.
Waarschijnlijk of er zijn daadwerkelijk zo weinig advertenties dat het anders heel erg gaat opvallen dat er steeds minder adverteren omdat de site niet werkt.Telt dat als klantenbinding?
Hoe kan dat nou? Ze zeggen geen fake profielen te hebben en niet te spammen!
(/Sarcasme uit)
Dat samen is een goed "excuus" om de boel aan te vullen met niet-bestaande profielen..Waarschijnlijk of er zijn daadwerkelijk zo weinig advertenties dat het anders heel erg gaat opvallen dat er steeds minder adverteren omdat de site niet werkt.
Kortom, zoals gebruikelijk, heb je aan die site ook geen ruk.Dat samen is een goed "excuus" om de boel aan te vullen met niet-bestaande profielen..
Tja je moet wat om nog wat advertenties te hebben toch?Dat samen is een goed "excuus" om de boel aan te vullen met niet-bestaande profielen..
Krijg nu ook alleen reacties van homo's en transen. Je moet er wel heel expliciet in zetten dat je een VROUW zoekt en geen omgebouwde.Heb mijn eerste reactie verstuurd op een advertentie die me aansprak en dat resulteerde in een ongekend snel antwoord en een leuk vervolg daarop (niet dat geklooi met mailtjes die eerst bevestigd moeten worden en soms ellenlang onderweg waren). Als je, zoals elders gemeld, inderdaad geen foto's kunt bijsluiten is dat wel weer een groot gemis naturlijk.
Sommige voelen zich een vrouw.Krijg nu ook alleen reacties van homo's en transen. Je moet er wel heel expliciet in zetten dat je een VROUW zoekt en geen omgebouwde.
Zucht , wat een wereld.
mijn hond zoekt nog een leuke boom.Sommige voelen zich een vrouw.
Ik voelde me vandaag ook een boom, maar vonden mensen ook erg gek
Ze moeten niet zo zeiken, ben daar inmiddels zo klaar mee.Uitkijken dat je daar geen gezeik mee krijgt.
Ik dacht dat dit een grapje was over de hond en de boom?Uitkijken dat je daar geen gezeik mee krijgt.
Is het ook, maar grappen moet je eigenlijk niet uitleggen...Ik dacht dat dit een grapje was over de hond en de boom?