Wel heel weinig actuele ads momenteel in de regio. Bijna allemaal zeker een week oud.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke regio is dat?Wel heel weinig actuele ads momenteel in de regio. Bijna allemaal zeker een week oud.
Ok succes. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.Ik heb al enige tijd een adje op SJ. Na een hoop reacties van analfabeten (heren en transen die niet kunnen lezen) eindelijk een dame die voldoet aan de vraag in de ad. We zijn elkaar nu via messenger van SJ aan het aftasten. Wordt vervolgd
De mijne wel, maar ik zoek wel naar iets specifieksNiet mijn Regio
Ja, je herkent het heel makkelijk. Meestal proberen ze je te verleiden om op zo'n link te klikken. Maar ik moet zeggen dat ik sinds ik in de 'betaald contact' sectie zit dit niet meer heb meegemaakt.Indien er een bot in het spel is, wordt je dan bijvoorbeeld standaard naar een platform gelokt waar je moet betalen om een bericht te lezen of te versturen?
Die chat is inderdaad super irtitant. Ik probeer zo snel mogelijk naar mail, Whatsapp, Kik of Snapchat te schakelen. Dan heb je ook de meeste kans om tot een echte afspraak te komen.Ik vind de chat functie wel een beetje vervelend. Je kan maar 7 regels tekst schrijven. Dan verdwijnt er weer een regel. Kortom je kan nooit meer de hele chat historie teruglezen. Of is dat in te stellen? Zover ik kan zien niet.
Dat vind ik dus zwaar irrtitant.
Ja er zijn steeds blokkades dat je met een nieuwe advertenties niet verder kan. Dus doen we het maar met die ene die wel gelukt is , en pas ik die af en toe aan.Ik moet bij sj mijn leeftijd opgeven maar kan het niet aanklikken
Een voordeel is ook van de Messenger is dat het lastiger wordt voor oplichters.Ja, je herkent het heel makkelijk. Meestal proberen ze je te verleiden om op zo'n link te klikken. Maar ik moet zeggen dat ik sinds ik in de 'betaald contact' sectie zit dit niet meer heb
Die chat is inderdaad super irtitant. Ik probeer zo snel mogelijk naar mail, Whatsapp, Kik of Snapchat te schakelen. Dan heb je ook de meeste kans om tot een echte afspraak te komen.
Ja paar jaar terug was het beide 3000.Ik zie net op de startpagina een getal staan. Zijn dus het totaal aantal ads online.
Dvp 1960 stuks. Alleen gratis contact 5502.
Dat lijken mij toch erg weinig ads van dames.
Geen idee van aantallen op K of RL.
Ze weten waarschijnlijk niet welke koers ze varen met die site, we weten wel dat ze oplichters vrijspel gevenJa paar jaar terug was het beide 3000.
Nu dus 3 x zoveel zoekers dan DVp
Ook steeds meer Mannen betaald gezocht.
Sexjobs is een vragers site aan het worden. Gaat steeds meer onder de radar.
Nogal. Uit eigen ervaring die ik hier reeds eerder deelde en als je de advertenties van stellen en vrouwen leest proef je al dat er echt veel ongewenste reacties binnenkomen.Lezen is voor sommigen heel moeilijk.
geen mannen
geen privenummers
❤LADIES ONLY❤
Ik blijf gewoon volhouden....Eens zal ik een date hebben via SJ.Nogal. Uit eigen ervaring die ik hier reeds eerder deelde en als je de advertenties van stellen en vrouwen leest proef je al dat er echt veel ongewenste reacties binnenkomen.
Dit is al veelzeggend:
Het moet weer allemaal een beetje " hetero-friendly " worden.Ik blijf gewoon volhouden....Eens zal ik een date hebben via SJ.