Ik heb eigenlijk altijd voor een uur gekozen en ben daar uiterst zelden aan bedrogen geweest. Slechts een paar maal is het me overkomen dat ik sneller buitengewerkt werd of dat het na het klaarkomen over en uit was.
Ik ben wel erg voorzichtig in mijn keuze van de dames waarmee ik sex wil beleven.
En daar heb ik altijd geluk bij gehad, op die enkele uitzonderingen na.
Ik vind het maar niks om onmiddellijk te gaan neuken, en eenmaal klaargekomen te zijn het pand weer te verlaten. Ik ga altijd voor de full-service, lekker rustig beginnen met tongzoenen, beffen, pijpen en andere geile opwindenden spelletjes om dan langzaam over te gaan naar de grote manoeuvres. En nadien zelfde weg terug afbouwen. En is het uurtje nog niet om (wat meestal het geval is, ik kom ook vrij snel klaar), dan gaan we liefst voor een tweede rondje. En zelden heb ik dames gehad die daar niet voor open staan. Veelal moet ik zelf wel de eerste aanzet geven voor het volgende rondje, maar er zijn gelukkig veel dames die zelf het heft in handen nemen en me weer op oorlogssterkte brengen en klaar voor de volgende ronde.
Ga maar eens bij Manuela, als je daar je zaadjes hebt geleverd, gaat het al snel door haar hoofd "Zou er nog wat sperma extra te krijgen zijn." En zij zal al vlug een tweede keer, en als het lukt liefst nog meerdere keren doen komen. Het uurtje wordt altijd mooi volgemaakt. En zij is zeker niet de enige die je een gereserveerd en betaald uur tot het einde toe laat beleven met heerlij geile sex, of een lekkere afsluitende geile massage.
Ik lees hier wel veel van wandelaars die erover klagen dat ze snel buitengewerkt worden, maar daar heb ik slechts uiterst zelden wat van ondervonden. Ik prijs me wel gelukkig. Ik legde dit ooit voor aan een mij zeer goed gekende dame waar ik een goede klik mee heb, en zij antwoordde daarop dat er nogal wat onbeschofte en/of onrespectvolle wandelaars zijn en ja die werkt ze dan ook wel sneller buiten.
Blijkbaar ligt er toch ook wel heel veel aan de houding en mentaliteit van de wandelaars.