Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een uur is bij mij het minimum. Het duurt meestal al een halfuur om uberhaupt stijf te worden. Of hij wordt snel stijf, maar zakt daarna weer weg. Ik houd van voorspel d.m.v. zoenen en strelen. Ook elkaar oraal verwennen hoort er wat mij betreft bij. Als ik gekomen ben (wat niet eens altijd lukt) en er is nog tijd over, probeer ik ook vaak om de dame nog te laten komen, of in ieder geval lekker te verwennen. En even naknuffelen en -kletsen hoort er ook bij, wat mij betreft. Oftewel, echt vrijen voor wederzijds genot. Enkel emotieloos neuken om mijn lusten bot te vieren is niks voor mij.
alles wat jij noemt doe ik met gemak in een uur
Soms gaat het vrouwtje als ik klaar gekomen ben nog ff door met zoenen trekken en pijpen en dan komt er nog een tweede spuiter
Bij mijn vaste contact in Zeist ben ik altijd langer, we kletsen veel. drinken koffie of een biertje en tussendoor zitten we aan elkaar. heel relaxed dus
deze rubriek is ideaal voor wat haat en nijd en ieder weet het beter
ik vind dit en ik vind dat en ieder die zijn eigen ideetje als absolute waarheid ziet
Valt wel mee toch? ikzelf vind het leuk om mijn ervaringen te delen en die van anderen brengen mij soms op een idee
Er zijn hier natuurlijk wel een paar personen die altijd wat te zeiken hebben en fantaseren maar als je al zo lang meegaat dan weet je wie je moet negeren

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan