Maar waarom was je een jaar lang dan niet welkom bij ze?Niks te klagen met mijn geile milfies; bij een paar milf toppers ben ik na ruim een jaar weer welkom! J.B. 2.0!
Of waren ze gewoon niet in het land?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar waarom was je een jaar lang dan niet welkom bij ze?Niks te klagen met mijn geile milfies; bij een paar milf toppers ben ik na ruim een jaar weer welkom! J.B. 2.0!
Als dit zo doorgaat, kan hij zich beter aanmelden bij een klooster...Probeer eens wat anders @knightrider . Bijvoorbeeld een erotische massage.
Haha, ik lach er wel om, maar hoe wrang is het eigenlijk dat het kwalitatieve aanbod zo naar beneden gekelderd is en de prijs juist omhoog gegaan is.Als dit zo doorgaat, kan hij zich beter aanmelden bij een klooster...
Misschien een keertje van 'scene' veranderen?Haha, ik lach er wel om, maar hoe wrang is het eigenlijk dat het kwalitatieve aanbod zo naar beneden gekelderd is en de prijs juist omhoog gegaan is.
Alsof je voor taai brood nu het dubbele moet betalen als voor heerlijk vers brood 2 jaar geleden.
Het valt ook moeilijk te verklaren.
Was het even beter en interessanter vlak voor en juist in de Corona fase, omdat die 2 jaar ook voor veel dames een soort breekpunt betekend hebben?
Speelt Only Fans mee?
Zijn er minder dames door het Rusland/Oekraine conflict?
Ligt mijn grens hoger doordat wat 100 kostte nu 150 of meer kost waardoor ik minder uitprobeer?
Het zal een combi van die factoren zijn.
Bedoel je de petite en slanke Oost-Europese dames met soms grote naturelle borsten (die mijn voorkeur hebben) de rug toe keren en gaan mikken op Zuid-Amerikaanse types met siliconen tieten en grote konten?Misschien een keertje van 'scene' veranderen?
Ieder z'n ding natuurlijk...Bedoel je de petite en slanke Oost-Europese dames met soms grote naturelle borsten (die mijn voorkeur hebben) de rug toe keren en gaan mikken op Zuid-Amerikaanse types met siliconen tieten en grote konten?
Nee, dat is, uitzonderingen daargelaten, niet echt mijn smaak dus die overstap zit er echt niet in.
Ook al qua soort sex die ik nastreef. Sensueel en ietwat mij het voortouw gevend ipv zelf heel actief en wat meer rauwdauwerig.
En de Zuid-Amerikaanse dames die me wel aanspreken belanden niet in dit werk, net zoals ik Nederlandse dvp's vaak niet aantrekkelijk vind, terwijl Oost-Europese dames die op dit pad belanden vaak wel op mijn goedkeuring kunnen rekenen.
Of doelde je met 'scene' op iets anders?
Ik volg Marco.Ieder z'n ding natuurlijk...
Maar jij zit volkomen gefocussed op het uiterlijk 'petite slanke Oost-Europese dames met...' Is alsof je door een smalle pijp naar de wereld kijkt!
Ik ga juist voor 'boeiende vrouwen met een stevige sexdrive'... En die komen in alle kleuren en maten hoor... Lukt ook niet altijd en overal natuurlijk... maar zie echt GEEN slecht aanbod hoor! Integendeel!
Precies dat!Alleen met dit forum kan je een wishlist aanleggen die nooit volledig kan afwerken.
Zeg dat ja.En de klaagmuur is momenteel ook geen optie.
Het is bij mij vrij simpel. Als ik door de profielen scroll of langs de ramen loop weet ik vrijwel direct 'ja' of 'nee'.Ieder z'n ding natuurlijk...
Maar jij zit volkomen gefocussed op het uiterlijk 'petite slanke Oost-Europese dames met...' Is alsof je door een smalle pijp naar de wereld kijkt!
Ik ga juist voor 'boeiende vrouwen met een stevige sexdrive'... En die komen in alle kleuren en maten hoor... Lukt ook niet altijd en overal natuurlijk... maar zie echt GEEN slecht aanbod hoor! Integendeel!
Serieus? Nee, ik wilde dat ik de mening van jou en @kabouter deelde. Misschien ligt het dan aan Amsterdam, want ik merk wel dat ik, als ik elders in Nederland of zelfs buiten de landsgrenzen ben, ik makkelijker de juiste dames weet te vinden.Precies dat!
En... die lijst wordt alleen maar langer!
Ik denk dat de prijzen hierin een groot rol spelen. De dames die jij wilt bezoeken zijn knappe dames die heel populair zijn bij de menigte en dat zorgt ervoor dat ze het zich kunnen permitteren om hoge prijzen te vragen. Je zit als klant hiermee in een dilemma bezoek je ze dan ben je een vermogen kwijt, bezoek je ze niet en kies je voor een minder aantrekkelijke dame dan ga je met een minder goed gevoel naar huis omdat de dame niet leuk genoeg was. Ik denk dat voor sommige onder ons de grens bereikt is en niet meer allemaal hoeft dus kiezen velen voor minder wandelen wat weer voor frustraties kan zorgen. Ik denk dat dit bij jou het geval is, de soort dames die jij wilt bezoeken zijn aan de dure kant en daar baal jij van.Haha, ik lach er wel om, maar hoe wrang is het eigenlijk dat het kwalitatieve aanbod zo naar beneden gekelderd is en de prijs juist omhoog gegaan is.
Alsof je voor taai brood nu het dubbele moet betalen als voor heerlijk vers brood 2 jaar geleden.
Was het even beter en interessanter vlak voor en juist in de Corona fase, omdat die 2 jaar ook voor veel dames een soort breekpunt betekend hebben?
Speelt Only Fans mee?
Ligt mijn grens hoger doordat wat 100 kostte nu 150 of meer kost waardoor ik minder uitprobeer?
Hij is terug!Ik denk dat de prijzen hierin een groot rol spelen. De dames die jij wilt bezoeken zijn knappe dames die heel populair zijn bij de menigte en dat zorgt ervoor dat ze het zich kunnen permitteren om hoge prijzen te vragen. Je zit als klant hiermee in een dilemma bezoek je ze dan ben je een vermogen kwijt, bezoek je ze niet en kies je voor een minder aantrekkelijke dame dan ga je met een minder goed gevoel naar huis omdat de dame niet leuk genoeg was. Ik denk dat voor sommige onder ons de grens bereikt is en niet meer allemaal hoeft dus kiezen velen voor minder wandelen wat weer voor frustraties kan zorgen.
Wie weet speelt OF een rol, maar persoonlijk kan ik me weinig voorstellen dat je betalen moet voor een dame die je op afstand te zien krijgt. Ieder z'n meug, van mij hoeft het niet, net als de webcammeiden die al sinds jaar en dag actief zijn.Haha, ik lach er wel om, maar hoe wrang is het eigenlijk dat het kwalitatieve aanbod zo naar beneden gekelderd is en de prijs juist omhoog gegaan is.
Speelt Only Fans mee?
Je wil niet weten hoeveel mannen daar voor willen betalen. Virtual seks is op dit moment heel populair. Je ziet zelfs op tiktok vrouwen vaak van oost europees afkomst die halfnaakt of met strakke broek hun billen laten zien en dan cadeautjes krijgen die ze voor geld kunnen inruilen.Wie weet speelt OF een rol, maar persoonlijk kan ik me weinig voorstellen dat je betalen moet voor een dame die je op afstand te zien krijgt. Ieder z'n meug, van mij hoeft het niet, net als de webcammeiden die al sinds jaar en dag actief zijn.
het moet niet gekker worden Rimon.Virtual seks is op dit moment heel populair. Je ziet zelfs op tiktok vrouwen vaak van oost europees afkomst die halfnaakt of met strakke broek hun billen laten zien en dan cadeautjes krijgen die ze voor geld kunnen inruilen.
Zat hier iddOnze lieve heer heeft rare kostgangers
je voelt je toch niet aangesproken?Zat hier idd
Kijken en niks aanraken sommigen vragen 50 a 60 voor 15 minuten seks en stoppen na 10 minuten makkelijk verdient geld dus.het moet niet gekker worden Rimon.
Wat kan je daar nou mee? Naar die billen kijken?
Onze lieve heer heeft rare kostgangers
Nee maar zie er genoeg hier. Nu bvje voelt je toch niet aangesproken?
Ik zie ze ook.Nee maar zie er genoeg hier. Nu bv
Moeten mensen toch zelf weten. Of hebben ze jouw toestemming nodig.Kijken en niks aanraken sommigen vragen 50 a 60 voor 15 minuten seks en stoppen na 10 minuten makkelijk verdient geld dus.
Waar zeg ik dat ze mijn toestemming moeten hebben dat maak jij ervan.Moeten mensen toch zelf weten. Of hebben ze jouw toestemming nodig.
Omdat jij op alles wel een opmerking hebt.Waar zeg ik dat ze mijn toestemming moeten hebben dat maak jij ervan.
Dat kan je toch geen sex noemen?Kijken en niks aanraken sommigen vragen 50 a 60 voor 15 minuten seks
Eigenlijk is het rukken meer nietDat kan je toch geen sex noemen?
Ik heb ook wel eens een documentaire op netflix gezien over webcamgirls oid die duizenden euro's als giften krijgen tijdens het streamen, sommigen verdienen met gemak tienduizenden euro's per maand, sommige mannen kicken daar blijkbaar op om op zo'n manier geld over de balk te smijtenJe wil niet weten hoeveel mannen daar voor willen betalen. Virtual seks is op dit moment heel populair. Je ziet zelfs op tiktok vrouwen vaak van oost europees afkomst die halfnaakt of met strakke broek hun billen laten zien en dan cadeautjes krijgen die ze voor geld kunnen inruilen.
over rare kostgangers gesprokensommige mannen kicken daar blijkbaar op om op zo'n manier geld over de balk te smijten
Denk dat dit deels wel klopt.Ik denk dat de prijzen hierin een groot rol spelen. De dames die jij wilt bezoeken zijn knappe dames die heel populair zijn bij de menigte en dat zorgt ervoor dat ze het zich kunnen permitteren om hoge prijzen te vragen. Je zit als klant hiermee in een dilemma bezoek je ze dan ben je een vermogen kwijt, bezoek je ze niet en kies je voor een minder aantrekkelijke dame dan ga je met een minder goed gevoel naar huis omdat de dame niet leuk genoeg was. Ik denk dat voor sommige onder ons de grens bereikt is en niet meer allemaal hoeft dus kiezen velen voor minder wandelen wat weer voor frustraties kan zorgen. Ik denk dat dit bij jou het geval is, de soort dames die jij wilt bezoeken zijn aan de dure kant en daar baal jij van.
Dat klopt.
De dames die jij bezocht kwamen voornamelijk uit Oekraïne en Rusland groot kans dat ze gestopt zijn en ergens asiel hebben aangevraagd.Dat klopt.
Maar dan nog: tot voor kort wemelde het van de negens en tienen….en nu dus amper nog.