Probeer eens wat anders
@knightrider . Bijvoorbeeld een erotische massage.
Mja, aardig aangeboden, maar dat spreekt me niet zo aan.
Wat dat aangaat geeft mijn vriendin goede massages (als ze er zin in heeft), het ging me juist om het vinden van knappe dames van rond de 25 voor meer dan alleen een massage.
En er is nu nagenoeg alleen maar middelmaat.
Er is 1 dame die ik nog steeds interessant vind, maar die houdt de boot in mijn richting af (of ze is gestopt, maar zegt dat nog niet).
En er is nog 1 vaste dame maar daar is de spanning een beetje af.
Dus dat kan wel, want ze is nog steeds leuk, maar het voelt meer als sex hebben met een kennis.
Dat kan leuk genoeg zijn, maar op die manier ben ik ook wel eens gestopt met naar dames gaan die ooit spannend waren en toen gewoon niet meer echt.
Daarnaast wordt die vaste een dagje ouder en vind ik haar verhalen en looks net wat minder dan voorheen.
Het rare is ook dat zo'n dame dan gewoon weg ebt. Als je na 15 bezoekjes, 1x per maand opeens een half jaar niet meer komt, sturen ze je geen appje ofzo.
Ik snap dat sommige mannen dat perse niet willen, maar het zou mij wel aansporen, omdat het nu echt lijkt dat het haar ook niet uit maakt wie er langs komt, dus je bouwt ook niet echt iets op.