Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar zou je het zelf moeten willen, om als vijftiger met een meisje van begin twintig te gaan sexen, wetend dat ze je buiten de betaalde setting niet eens ziet staan?
Of is dat de essentie van betaalde sex, om sex te hebben met dames waar je in real life geen kans bij maakt?

Als je het verschil tussen die twee settings (zoals jij het noemt) niet meer helder ziet dan hoop ik dat je steeds aan de juiste betaalt want bij de andere hoeft dat niet.

Als je het verschil tussen die twee settings (zoals jij het noemt) niet meer helder ziet dan hoop ik dat je steeds aan de juiste betaalt want bij de andere hoeft dat niet.
Volgens mij geef ik een vrij algemene mening weer, niet meer dan dat. Maar gezien je reactie(s) voel je je aangesproken.
In Nederland hebben we een gezegde, waar ik in eens aan moet denken namelijk, een oude bok lust nog wel een groen blaadje.
Maar als je je daar goed bij voelt en het streelt je ego, zal ik als ik jou was er gewoon mee doorgaan.

Ik ben nu 50 maar denk wel dat je met een jaar of 60 voor aardig wat dvp's in de 20 af gaat vallen. Sterker nog, als 50'er wordt het ook al lastig.
Nu... Ik stel me altijd netjes voor bij een eerste contact... mét vermelding van leeftijd... Echt geen probleem voor het overgrote deel van de dames hoor!

En... zelfs bij Lisa, die wel expliciet een leeftijdslimiet vermeld... Heb ik (erg) lekker mee gestoeid hoor! Je instelling en attitude geven dus vaak de doorslag lijkt me.

`Dit geld voor mij ook, ongeveer zelfde leeftijd, date ook meestal dames van rond de dertig. Bij (begin) twintigers mis ik vaak de zogenaamde klik, en voelt het wat ongemakkelijk.
Begin twintigers zijn (uitzonderingen daargelaten) gewoon nog sexueel te onervaren! Voelt sowieso ongemakkelijk, ongeacht je leeftijd! Tenzij... je nét daarop kikt natuurlijk! (en dat doe ik NIET!).

Geef mij maar een vrouw die er goed verzorgd uit ziet, weet wat ze wil in bed... en er vol voor gaat!

Nu... Ik stel me altijd netjes voor bij een eerste contact... mét vermelding van leeftijd... Echt geen probleem voor het overgrote deel van de dames hoor!

En... zelfs bij Lisa, die wel expliciet een leeftijdslimiet vermeld... Heb ik (erg) lekker mee gestoeid hoor! Je instelling en attitude geven dus vaak de doorslag lijkt me.
@Marco

mag ik vragen wat je leeftijd is?

Wel eens gehad dat ze gelijk afhaakte?

Omdat ze dan liever geen mannen willen ontvanger die jonger zijn dan ze zelf..
En jongelui zijn misschien wat te wild denken ze dan.
Liever een ouwe tamme beer.
How wrong can you be 😂
Net wat je zegt! Haha!
Maar... ook daar weer overwegend (erg) positieve reacties! Is blijkbaar toch niet zo moeilijk om in bed beter te doen dan de gemiddelde klant! Haha!

ik zeg nooit hoe oud ik ben..
vraag het aan de dames ook zo goed als nooit..liegen ze meestal toch om..
maar als ze slank of tenger gebouwd zijn is dat ook moeilijk in te schatten..
ik heb overigens als eind 40er er geen enkele moeite mee om sex te hebben met een jong ding..
ze schatten me toch altijd 7/8 jaar jonger..
heb de genen van mijn vader ,die is inmiddels bijna 73 ,die ziet er uit als 65 ,nooit gerookt ,fietst sinds zijn pensioen een keer of 3 per week 40/50 kilometer met gemiddeld 25..altijd bezig
ikzelf heb ook nog een strak gezicht,kop met haar en train 3x in de week zwaar ..nooit gerookt en zelden tot nooit drank of vette zooi
ik denk dat wanneer ik er uit zou zien zoals veel gasten van die leeftijd..kaal ..vet..en gewoon gaar ..dat ik dan ook niet op een dametje van 50 kilo missionaris ging doen..zwetend als een otter..
en eerlijk is eerlijk..ik heb vroeger nooit de kans gehad om toen ik 20/25 was om zulke dames op te halen..toen werkte ik al 60/70 uur ..was ik blij dat ik thuis was..
dus haal ik die schade nu in..
heel simpel..

Maar er zijn natuurlijk wel grenzen voor een dvp.
Als mannen op een gegeven moment te oud zijn of er gewoon echt slecht uit zien (onverzorgd) dan kan ik mijn voorstellen dat ze geen seks meer met je willen.
Ik zou ook geen seks kunnen hebben met een oma van 70 😣
ook niet voor veel geld.

Ik ben nu 50 maar denk wel dat je met een jaar of 60 voor aardig wat dvp's in de 20 af gaat vallen. Sterker nog, als 50'er wordt het ook al lastig.
Het rare is dat ik tot nu toe daar alleen nog over nagedacht heb als ik thuis ben.

Bij een dvp ga je toch in een soort versnelling waardoor je meer met je pik denkt.

En de beste dames geven je een gevoel alsof je zelf ook 22 bent. Dat is best knap van ze.

Lastig, de 1 ziet er met 60 nog top uit, en de ander als een opa 🙈
Bij de ramen kunnen de dames je zien voordat ze je binnen laten, en met prive bellen de meeste eerst video.. dus kunnen ze wel een beetje zien wat ze binnen halen.
Ik heb dus vrijwel nooit een video gesprek.

Wat bedoelen jullie trouwens met verzorgd?

Als in: hoe nauw luistert dat? Ik knip mijn nagels, poets mijn tanden, maar ben bv nooit een type geweest dat zich overal scheert en ik merk dat sommige jongere guys hier aangaven day ze dat wel doen, dus misschien kun je onverzorgd overkomen zonder dat je dat bent….

Voor leeftijds discussie hebben we al een topic.

Nou vooruit het mag…toch? 😉

Ik heb dus vrijwel nooit een video gesprek.

Wat bedoelen jullie trouwens met verzorgd?

Als in: hoe nauw luistert dat? Ik knip mijn nagels, poets mijn tanden, maar ben bv nooit een type geweest dat zich overal scheert en ik merk dat sommige jongere guys hier aangaven day ze dat wel doen, dus misschien kun je onverzorgd overkomen zonder dat je dat bent….
Dat video gesprek is ook alleen dat je jouw bellen als je in de straat staat om te voorkomen dat de ME voor de deur staat ofzo.
Ze houden ook altijd aan hun kant de vinger op de camera.
Dit doen ze vast omdat het de planner of planster in Roemenië is die jouw belt.

Verzorgd is rekbaar.
Ik douche altijd thuis grondig voor ik ga.. tanden poetsen, scheren, en zorg dat m'n pik en ballen haar vrij zijn. En uiteraard wat deo.

Zou me rot schamen als ik niet schoon zou zijn bij een dame.

Dat video gesprek is ook alleen dat je jouw bellen als je in de straat staat om te voorkomen dat de ME voor de deur staat ofzo.
Groep dames die ik meest bezoek (zie mijn recensies) doen dit dan weer niet. 1x gevideobeld bij een van de eerste dates.
Ik douche altijd thuis grondig voor ik ga.. tanden poetsen, scheren, en zorg dat m'n pik en ballen haar vrij zijn. En uiteraard wat deo.
Idem dito. En douche ook nog even bij de dame kort na aankomst. Dan weet ook zij 100% zeker dat ik schoon ben.

Verzorgd is rekbaar.

De keren dat ik videocallde was het dan weer wel met de dame zelf die gewoon in beeld kwam.

Alleen 1x gehad (in het begin) dat ik een screenshot maakte van ons beide en dat kunnen ze blijkbaar zien….

Het meeste doe ik ook. Behalve haarvrij, daar doe ik niet aan. Maar nooit klachten over gehad. Wel paar keer dat mijn gezicht te veel prikte als ik getrimd ipv geschoren had.

Verzorgd is rekbaar.

Daardoor is dat douchen bij hun vaak meer voor de vorm in mijn geval.

Terug
Bovenaan Onderaan