Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je er zoveel geld moet voor betalen én je hebt de keuze dan zou je ongelooflijk dom zijn als je voor de minst aantrekkelijke koopwaar zou kiezen.
Je moet mijn inziens voor kwaliteit kiezen.
Looks zijn uiteraard belangrijk maar niet het belangrijkste wat mij betreft.

Inzet en passie in een dame zorgen voor de beste dates.

Mee eens hoor..
Ik ben 50 maar vind vrouwen van in de 20 ook mooier.
Bij de Intratuin neem je ook die mooie frisse groene mee waar de knoppen nog half dicht van zitten 😉
maar zou je het zelf moeten willen, om als vijftiger met een meisje van begin twintig te gaan sexen, wetend dat ze je buiten de betaalde setting niet eens ziet staan?
Of is dat de essentie van betaalde sex, om sex te hebben met dames waar je in real life geen kans bij maakt?

Een beetje wel ja denk ik.
Ik moet wel toegeven dat ik er moeite mee heb als ik merk dat een meid het echt met tegenzin doet..
Gelukkig merk ik dat echt maar heel zelden. Kan natuurlijk zijn omdat ze gewoon heel goed zijn in hun werk, of dat ik gewoon slechte antennes heb op dit op te pikken.
Of een combinatie van beide 😂

maar zou je het zelf moeten willen, om als vijftiger met een meisje van begin twintig te gaan sexen, wetend dat ze je buiten de betaalde setting niet eens ziet staan?
Als de DvP een goed uitziende 40'er is ziet ze de gemiddelde man van 50 ook niet staan buiten haar sekswerk om denk ik zo. Het hele punt van sekswerk is inderdaad dat we die seksuele aantrekkingskracht omruilen voor geld, leeftijd heeft daar niet direct mee te maken.

Maar er zijn natuurlijk wel grenzen voor een dvp.
Als mannen op een gegeven moment te oud zijn of er gewoon echt slecht uit zien (onverzorgd) dan kan ik mijn voorstellen dat ze geen seks meer met je willen.
Ik zou ook geen seks kunnen hebben met een oma van 70 😣
ook niet voor veel geld.

Ik ben nu 50 maar denk wel dat je met een jaar of 60 voor aardig wat dvp's in de 20 af gaat vallen. Sterker nog, als 50'er wordt het ook al lastig.

Lastig, de 1 ziet er met 60 nog top uit, en de ander als een opa 🙈
Bij de ramen kunnen de dames je zien voordat ze je binnen laten, en met prive bellen de meeste eerst video.. dus kunnen ze wel een beetje zien wat ze binnen halen.

Ben zelf eind veertig.
Merk dat de dames die ik date meest dertigers zijn. Zien er goed uit en weten wel hoe het moet ;) Recent ook twee twintigers gedate, prima dates mee gehad. Veel veertigers vind ik qua foto (kinky) simpelweg minder interessant, uitzonderingen daar gelaten. Fysieke aantrekkingskracht is voor mij nodig om de date als top te ervaren.

Ben zelf eind veertig.
Merk dat de dames die ik date meest dertigers zijn. Zien er goed uit en weten wel hoe het moet ;) Recent ook twee twintigers gedate, prima dates mee gehad. Veel veertigers vind ik qua foto (kinky) simpelweg minder interessant, uitzonderingen daar gelaten. Fysieke aantrekkingskracht is voor mij nodig om de date als top te ervaren.
`Dit geld voor mij ook, ongeveer zelfde leeftijd, date ook meestal dames van rond de dertig. Bij (begin) twintigers mis ik vaak de zogenaamde klik, en voelt het wat ongemakkelijk.

ik bedoel eerder, of je je er zelf nog wel goed bij voelt, als je aan de lichaamshouding ziet van de dame, dat ze het ongemakkelijk vind.
Tuurlijk, dat wil je niet.
Sommige interesseert dat misschien niks maar mij wel.

Maar als ik bijvoorbeeld pas bij Sandy ben (ik gok 25) en ze duikt bovenop me en begint uit zichzelf te tongzoenen.. dan voel ik me zeker niet ongemakkelijk hoor..
Zit er toch 25 jaar leeftijd tussen.

Of is dat de essentie van betaalde sex, om sex te hebben met dames waar je in real life geen kans bij maakt?
Misschien is -betaalde- seks met een meid van net in de 20 ook iets om je eigen jeugd te herbeleven of te ervaren wat je op die leeftijd niet kon krijgen?

Voor leeftijds discussie hebben we al een topic.

Voor leeftijds discussie hebben we al een topic.

Omgekeerd zijn er vrouwen die seks hebben met een man waarvan ze kunnen zeggen "het had mijn zoon kunnen wezen."
Vaak nog zonder dat het ze geld kost.

Deze site is inmiddels 2 jaar oud, ik denk dat alles inmiddels wel al een keer besproken is..
We vallen in herhaling.

Voordeel van ouder worden is dat je geheugen ook minder wordt, kun je iedere keer hetzelfde schrijven zonder dat je het vervelend gaat vinden.
Dat denk ik bij televisieseries. Ik heb geen tijd om ze te gaan kijken, maar als je ziet bij het programmaoverzicht wat het aanbod is, vraag je je af hoe ze steeds iets nieuws kunnen bedenken. Er moet toch een punt komen dat alles al verzonnen is?

Omgekeerd zijn er vrouwen die seks hebben met een man waarvan ze kunnen zeggen "het had mijn zoon kunnen wezen."
Vaak nog zonder dat het ze geld kost.
ik kan mij herinneren dat ik het op mijn 18e wel eens gedaan hebt met een vrouw van 36.
Dat was een indisch meisje / vrouw, die er uit zag als of ze begin twintig was.

Laatst bewerkt:
Je moet mijn inziens voor kwaliteit kiezen.
Looks zijn uiteraard belangrijk maar niet het belangrijkste wat mij betreft.

Inzet en passie in een dame zorgen voor de beste dates.

Inderdaad, precies zoals ik dus zei, aantrekkelijk, jammer dat je de betekenis van dat woord reduceert tot alleen fysieke kenmerken.

Laatst bewerkt:
ik kan mij herinneren dat ik het op mijn 18e wel eens gedaan hebt met een vrouw van 36.
Dat was een indisch meisje / vrouw, die er uit zat als of ze begin twintig was.
Rob de Nijs en Bobby Goldsboro hebben daar beiden een lied over gezongen.
Hoe veel of -weinig mannen zouden zo'n ervaring hebben mogen ondergaan?

We kunnen toch moeilijk regels maken over wat anderen mogen denken en voelen? :) Ik ben zelf veertig jaar en moet toegeven dat ik een meid van twintig jaar, puur lichamelijk gezien, meestal toch veel aantrekkelijker vind dan een van veertig. Meiden van twintig jaar hebben nu eenmaal gewoonlijk nog een strak en gaaf lichaam. Mag ik alleen verlepte senioren seksueel aantrekkelijk vinden omdat ik zelf veertig jaar ben? :oops: En trouwens, mensen zeggen dikwijls dingen tegen mij als: "Je bent nog o zo'n piepjonge snaak." :mad:(n) Dus, met andere woorden: ik ben te jong om ernstig genomen te worden, om als een echte mens te gelden, maar te oud om mooie bloemen in volle bloei aantrekkelijk te vinden. :mad::mad:(n)
Ja... het leven is soms (onnodig) ingewikkeld!

We zullen later nog eens praten...
Of... het moest zijn dat je je op je 49ste laat castreren natuurijk...

Terug
Bovenaan Onderaan