Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had vroeger altijd als ik uit ging, dat ik eigenlijk altijd voor het mooiste meisje in de kroeg of in de club ging, ik was daar dan altijd op gefocust en had eigenlijk geen oog voor de andere meiden, die ook mooi waren, maar net iets minder, of waren wat minder sexy. Meestal resulteerde dat, dat ik alleen sliep, maar soms had ik ook wel eens beet. Terwijl mijn stapmaatjes, wel bijna iets op hadden gedoken voor de nacht.
En wat mij vaak hier verbaast, is dat je soms hier linkjes ziet van dames, waarvan je denkt van, hoe kunnen mannen daar op kruipen, en die ook nog eens een boterham kunnen verdienen.
Dus kortom, het is helemaal niet gek om de lat hoog te leggen, zeker als je er zelf ook goed uit ziet.
geheel mee eens @Rony80

Het enige verschil is dat ik voor mijn 40e maar zo'n 8 bed partners had gehad waarvan er 4 ook uitmonden in een langdurige relatie.

Dus 'voor de nacht' heb ik nooit zo goed beheerst.

Ik leg de lat altijd hoog, bij gratis dames en bij dvp's.

Alleen liggen de aantallen nu hoger omdat dvp's eerder ja zeggen, want: geld.

Maar zowel als ik terug denk aan mijn gratis als betaalde connecties is het een verdomd mooi rijtje en dat ga ik zo houden.

Een beetje balen als er in een maand nagenoeg geen echte super-babes zijn en dan post ik hier in dit topic, maar die komen wel weer!

De teller staat nu net onder de 100 en dat waren, onbetaald en betaald, nagenoeg allemaal dames die me qua looks zeer bevielen, alleen is de spoeling nu wat dun.

Laatst bewerkt:
Maar zowel als ik terug denk aan mijn gratis als betaalde connecties is het een verdomd mooi rijtje en dat ga ik zo houden.
ik mag ook niet klagen, maar ik denk ook vaak aan de gemiste kansen.
Voor mij wegen die gratis dates veel zwaarder voor dan die betaalde dates. Juist omdat je daar moeite voor moet doen, het gaat wat verder dan alleen een pak geld op het nachtkastje leggen.

ik mag ook niet klagen, maar ik denk ook vaak aan de gemiste kansen.
Voor mij wegen die gratis dates veel zwaarder voor dan die betaalde dates. Juist omdat je daar moeite voor moet doen, het gaat wat verder dan alleen een pak geld op het nachtkastje leggen.
Ja en nee, naarmate ik ouder wordt en gezien mijn voorkeur gaan die werelden wel iets meer uit elkaar lopen.

En mijn smaak wijkt daar gek genoeg toch vanaf.

De 22-26 jarige dames met voor mij ideale looks die ik betaald neuk, dat gaat me onbetaald niet meer lukken en gek genoeg voelt dat betaald ook meer ok dan als ik er in ee onbetaalde wereld naar zou gaan vissen.

Betaald is het een wederzijdse overeenkomst, onbetaald zou je in eerste instantie soms toch vreemd worden aangekeken.

Ik heb wel eens dat een kennis van een jaar of 30 me naar een leeftijdsgenote van haar ziet staren en dan zegt: Te jong voor jou hè….

Dat ik denk: Je moest eens weten.

Ja en nee, naarmate ik ouder wordt en gezien mijn voorkeur gaan die werelden wel iets meer uit elkaar lopen.

En mijn smaak wijkt daar gek genoeg toch vanaf.

De 22-26 jarige dames met voor mij ideale looks die ik betaald neuk, dat gaat me onbetaald niet meer lukken en gek genoeg voelt dat betaald ook meer ok dan als ik er in ee onbetaalde wereld naar zou gaan vissen.

Betaald is het een wederzijdse overeenkomst, onbetaald zou je in eerste instantie soms toch vreemd worden aangekeken.

Ik heb wel eens dat een kennis van een jaar of 30 me naar een leeftijdsgenote van haar ziet staren en dan zegt: Te jong voor jou hè….

Dat ik denk: Je moest eens weten.
Precies dat!
Als je jong bent... 'verover je'. Maar... als dat leeftijdsverschil dan enkele decenia wordt... Dan.. voelt een betaalde wederzijdse overeenkomst gewoon 'lekkerder'!

Ik heb zelf niet zo heel veel met die doelgroep van 22- 26 jarige. Ik zoek het meer in de doelgroep van begin dertig tot een jaar of 37 a 38 die zijn mijn inziens ook meer vrouw. In die leeftijdsgroep is mijn inziens genoeg te vinden waar je je beurs niet voor open te trekken. Het voelt voor mij ook wat natuurlijker dan zo'n jong grietje.

Maar... als dat leeftijdsverschil dan enkele decenia wordt.
dat is een beetje afhankelijk van het leeftijdsverschil
meisje van 20 met een man van vijftig, lijkt mij voor beide partijen vrij ongemakkelijk. Maar een meisje/dame van 32 en man van vijftig vind ik niet zo vreemd.
Maar het is ook afhankelijk of je een fitte vijftiger bent, die goed voor zijn lichaam heeft gezorgd en zich op de juist manier weet te kleden en te presenteren. De een is oud op zijn vijftigste en de ander is jong op zijn vijftigste, als je begrijpt wat ik bedoel.
Bovendien is het in vele culturen niet zo ongebruikelijk, dat de man een stuk ouder is dan het meisje.

Gaan we nu pogroms en rassenvervolgingen goedpraten, is dat nu het niveu geworden hier? Ik schrik soms echt van het openlijk racisme op dit forum, en dat dit nog toegestaan wordt ook.
Ik signaleer in het dagelijks leven dat de zeden en gebruiken veranderd zijn en nog steeds veranderen, vergeleken met bijvoorbeeld de jaren '50 en '60.
Daarbij komt nog dat allochtone mensen de gewoonten van hun (groot)ouders kennelijk boven die van onze maatschappij stellen en daarnaar handelen. Zolang ze in de minderheid zijn, tolereren ze ons nog, maar wie weet hoe het aangezicht van ons land verandert als autochtonen ooit de minderheid vormen.
Om binnen het kader van dit forum te blijven: de manier waarop er met vrouwen omgegaan wordt in veel vreemde culturen, zal voor de dames slecht uitpakken. Wie weet wat er dan nog overblijft om te kiezen...

Elders was onderstaande afbeelding reeds te zien. Laten we hopen dat het nooit zover komt.
z1p7bdb02z131.png

Laatst bewerkt:
ja, officiele DVP. Maar er zijn veel meer vrouwen die graag een centje verdienen. In elk boerendorp wel.
maar ze adverteren niet zelf , en hoeven ook geen 20 man in de week zoals de echte broodhoeren.
Neemt niet weg dat het allemaal meer moeite kost om ze te vinden. Binnenvallen in privehuis waar dan 4 / 5 Nederlandse Belgische meiden op je zitten te wachten , die tijd heb ik gekend, maar dat is toch echt voorgoed voorbij.
Niks is meer simpel in de moderne tijd , en ook wandelen niet.
Je moet altijd opletten en koppie gebruiken.
Er is echt nog nooit zoveel aanbod geweest dan nu... met alle digitale kanalen die beschikbaar zijn!

In een disco vindt een meisje het prima als een jongen die ze knap vindt tegen haar aan schurkt, terwijl een willekeurige man op zijn minst een verontwaardigde blik krijgt waarna ze boos weg loopt.

Terwijl het toch echt dezelfde handeling is.
Je moet het zelf een beetje inschatten.
We hebben intussen het punt bereikt dat je er niet meer mee wegkomt, zelfs kans maakt dat er aangifte tegen je gedaan wordt. Voor zowel de willekeurige man als de knappe jongen...

Soms moet je naar je zelf kijken. En afvragen leg ik de lat niet te hoog.
Dan moet je ergens anders kijken ipv dvp. Of verhuizen :ROFLMAO:
En reviews zijn er sowieso te weinig hier.
Getuige het aantal alleenstaande vrouwen, komt het bij hun net zo veel voor.
Veeleisend wat betreft hun aanstaande man en dan gaat het nog niet eens over de seksuele handelingen.

Getuige het aantal alleenstaande vrouwen, komt het bij hun net zo veel voor.
Veeleisend wat betreft hun aanstaande man en dan gaat het nog niet eens over de seksuele handelingen.
Er zijn heel veel alleenstaanden en daarvan zijn er ook heel veel die hiervoor kiezen.

Niet iedere alleenstaande is alleenstaande omdat hij/zij geen partner kan vinden

En wat mij vaak hier verbaast, is dat je soms hier linkjes ziet van dames, waarvan je denkt van, hoe kunnen mannen daar op kruipen, en die ook nog eens een boterham kunnen verdienen.
Niet alleen op een DvP; je ziet ook in het dagelijks leven koppels waarbij je je afvraagt hoe het toch mogelijk is dat ze voor elkaar gekozen hebben...

We hebben intussen het punt bereikt dat je er niet meer mee wegkomt, zelfs kans maakt dat er aangifte tegen je gedaan wordt. Voor zowel de willekeurige man als de knappe jongen...
het moet inderdaad wat subtieler.
Volgens mij is de huidige generatie jongeren, veel minder seksueel actief, dan dat wij dat waren in de jaren negentig of de millenniums

Niet alleen op een DvP; je ziet ook in het dagelijks leven koppels waarbij je je afvraagt hoe het toch mogelijk is dat ze voor elkaar gekozen hebben...
Dat is ook waar, een hoop van die dames, die laten zich versloffen en besteden nauwelijks nog aandacht aan hun uiterlijk als ze eenmaal gesetteld zijn.
Ik zie graag goed verzorgde vrouwen die aandacht besteden aan hun uiterlijk. Nou moet ik er bij zeggen dat de Vlaamse en de Limburgse vrouw vaak wat beter hun best doen om er verzorgd er uit te zien, dan de dames in de Noordelijke Nederlanden.
Je ziet hier redelijk vaak van die dames, zonder makeup en een niet zo schone joggingbroek in de supermarkt boodschappen doen, dat zie je in het zuiden toch een stuk minder vaak.

Laatst bewerkt:
De mogelijkheden voor een vrouw om makkelijk geld te verdienen online zijn enorm toegenomen. Zie maar wat er verdiend wordt op Only fans. Miljarden ... Dit geld stroomt nu naar dames die niet van achter hun scherm hoeven te komen en mooi geld verdienen. Waarom nog iets fysisch doen dan? Ik zie het niet verbeteren ...

Terug
Bovenaan Onderaan