Ja, beetje on topic blijven graag hè….Maar goed. Daar is dit topic niet voor.
Dit topic is om te klagen over aanbod
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, beetje on topic blijven graag hè….Maar goed. Daar is dit topic niet voor.
Dit topic is om te klagen over aanbod
ik mag ook niet klagen, maar ik denk ook vaak aan de gemiste kansen.Maar zowel als ik terug denk aan mijn gratis als betaalde connecties is het een verdomd mooi rijtje en dat ga ik zo houden.
Ja en nee, naarmate ik ouder wordt en gezien mijn voorkeur gaan die werelden wel iets meer uit elkaar lopen.ik mag ook niet klagen, maar ik denk ook vaak aan de gemiste kansen.
Voor mij wegen die gratis dates veel zwaarder voor dan die betaalde dates. Juist omdat je daar moeite voor moet doen, het gaat wat verder dan alleen een pak geld op het nachtkastje leggen.
Precies dat!Ja en nee, naarmate ik ouder wordt en gezien mijn voorkeur gaan die werelden wel iets meer uit elkaar lopen.
En mijn smaak wijkt daar gek genoeg toch vanaf.
De 22-26 jarige dames met voor mij ideale looks die ik betaald neuk, dat gaat me onbetaald niet meer lukken en gek genoeg voelt dat betaald ook meer ok dan als ik er in ee onbetaalde wereld naar zou gaan vissen.
Betaald is het een wederzijdse overeenkomst, onbetaald zou je in eerste instantie soms toch vreemd worden aangekeken.
Ik heb wel eens dat een kennis van een jaar of 30 me naar een leeftijdsgenote van haar ziet staren en dan zegt: Te jong voor jou hè….
Dat ik denk: Je moest eens weten.
Wéér iets wat ik helemaal niet het gezegd. Net zoals in je conversatie met dat andere lid een week of twee terug, heb jij echt veel moeite met reageren op wat een ander daadwerkelijk zegt, in plaats van er iets heel anders van te makenDus ik mag mijn mening niet geven. Rare gedachte heb jij over leden.
Ik heb zelf niet zo heel veel met die doelgroep van 22- 26 jarige. Ik zoek het meer in de doelgroep van begin dertig tot een jaar of 37 a 38 die zijn mijn inziens ook meer vrouw. In die leeftijdsgroep is mijn inziens genoeg te vinden waar je je beurs niet voor open te trekken. Het voelt voor mij ook wat natuurlijker dan zo'n jong grietje.De 22-26 jarige dames met voor mij ideale looks die ik betaald neuk, dat gaat me onbetaald niet meer lukken en gek genoeg voelt dat betaald ook meer ok dan als ik er in ee onbetaalde wereld naar zou gaan vissen.
dat is een beetje afhankelijk van het leeftijdsverschilMaar... als dat leeftijdsverschil dan enkele decenia wordt.
laten we ons liever druk maken om het vrouwelijk schoon, dat volgens de TS steeds schaarser wordt.Je kunt je maar ergens druk over maken toch. Hier zal best ook wel weer een topic over zijn.
of gewoon je smaakIedereen spreekt alsof het landelijk is.
Maar probleem is gewoon in bepaalde regio's
Ja , want juist in de dichtbevolkte regio's zoals de Randstad gaat zelf adverteren weer het beste. Zeker als je smaak ebony , getint, jong is.Of outside the box denken.
Zelf advertentie maken bv.
Ik signaleer in het dagelijks leven dat de zeden en gebruiken veranderd zijn en nog steeds veranderen, vergeleken met bijvoorbeeld de jaren '50 en '60.Gaan we nu pogroms en rassenvervolgingen goedpraten, is dat nu het niveu geworden hier? Ik schrik soms echt van het openlijk racisme op dit forum, en dat dit nog toegestaan wordt ook.
We kwamen al tot de conclusie dat er dames zijn die nogal wat kilootjes extra meezeulen.Okay, kunnen we weer on-topic? Het gaat al pagina's niet meer over het (karige?) aanbod.
Tsja... is wellicht omdat het aanbod best behoorlijk is in de meeste regio's...Okay, kunnen we weer on-topic? Het gaat al pagina's niet meer over het (karige?) aanbod.
Er is echt nog nooit zoveel aanbod geweest dan nu... met alle digitale kanalen die beschikbaar zijn!ja, officiele DVP. Maar er zijn veel meer vrouwen die graag een centje verdienen. In elk boerendorp wel.
maar ze adverteren niet zelf , en hoeven ook geen 20 man in de week zoals de echte broodhoeren.
Neemt niet weg dat het allemaal meer moeite kost om ze te vinden. Binnenvallen in privehuis waar dan 4 / 5 Nederlandse Belgische meiden op je zitten te wachten , die tijd heb ik gekend, maar dat is toch echt voorgoed voorbij.
Niks is meer simpel in de moderne tijd , en ook wandelen niet.
Je moet altijd opletten en koppie gebruiken.
Je ziet ze wel, maar alles zit in de verpakking.Met dit weer gaan onze hormoontjes gierend de bocht uit. Let op: in de winter zie je geen reet op straat.
Je hoeft ook alleen maar te vragen of ze zin heeft in seks.Nee maar er stond duidelijk date vandaar. Maar zomaar op iemand afstappen en vragen hoeveel voor een uurtje sex lijkt me wat ongepast.
We hebben intussen het punt bereikt dat je er niet meer mee wegkomt, zelfs kans maakt dat er aangifte tegen je gedaan wordt. Voor zowel de willekeurige man als de knappe jongen...In een disco vindt een meisje het prima als een jongen die ze knap vindt tegen haar aan schurkt, terwijl een willekeurige man op zijn minst een verontwaardigde blik krijgt waarna ze boos weg loopt.
Terwijl het toch echt dezelfde handeling is.
Je moet het zelf een beetje inschatten.
Getuige het aantal alleenstaande vrouwen, komt het bij hun net zo veel voor.Soms moet je naar je zelf kijken. En afvragen leg ik de lat niet te hoog.
Dan moet je ergens anders kijken ipv dvp. Of verhuizen
En reviews zijn er sowieso te weinig hier.
Er zijn heel veel alleenstaanden en daarvan zijn er ook heel veel die hiervoor kiezen.Getuige het aantal alleenstaande vrouwen, komt het bij hun net zo veel voor.
Veeleisend wat betreft hun aanstaande man en dan gaat het nog niet eens over de seksuele handelingen.
Niet alleen op een DvP; je ziet ook in het dagelijks leven koppels waarbij je je afvraagt hoe het toch mogelijk is dat ze voor elkaar gekozen hebben...En wat mij vaak hier verbaast, is dat je soms hier linkjes ziet van dames, waarvan je denkt van, hoe kunnen mannen daar op kruipen, en die ook nog eens een boterham kunnen verdienen.
het moet inderdaad wat subtieler.We hebben intussen het punt bereikt dat je er niet meer mee wegkomt, zelfs kans maakt dat er aangifte tegen je gedaan wordt. Voor zowel de willekeurige man als de knappe jongen...
Dat is ook waar, een hoop van die dames, die laten zich versloffen en besteden nauwelijks nog aandacht aan hun uiterlijk als ze eenmaal gesetteld zijn.Niet alleen op een DvP; je ziet ook in het dagelijks leven koppels waarbij je je afvraagt hoe het toch mogelijk is dat ze voor elkaar gekozen hebben...
Daar ben ik me van bewust, maar de dames die wel zoekende zijn, hebben echt wel de nodige eisen, soms enkele die je de wenkbrauwen doen fronsen..Er zijn heel veel alleenstaanden en daarvan zijn er ook heel veel die hiervoor kiezen.
Niet iedere alleenstaande is alleenstaande omdat hij/zij geen partner kan vinden
Die blijven dus alleen en dus zorgt evolutie er vanzelf voor dat die genen die zorgen voor het kieskeurig gedrag vanzelf uitsterven…Daar ben ik me van bewust, maar de dames die wel zoekende zijn, hebben echt wel de nodige eisen, soms enkele die je de wenkbrauwen doen fronsen..