geheel mee eens @Rony80Ik had vroeger altijd als ik uit ging, dat ik eigenlijk altijd voor het mooiste meisje in de kroeg of in de club ging, ik was daar dan altijd op gefocust en had eigenlijk geen oog voor de andere meiden, die ook mooi waren, maar net iets minder, of waren wat minder sexy. Meestal resulteerde dat, dat ik alleen sliep, maar soms had ik ook wel eens beet. Terwijl mijn stapmaatjes, wel bijna iets op hadden gedoken voor de nacht.
En wat mij vaak hier verbaast, is dat je soms hier linkjes ziet van dames, waarvan je denkt van, hoe kunnen mannen daar op kruipen, en die ook nog eens een boterham kunnen verdienen.
Dus kortom, het is helemaal niet gek om de lat hoog te leggen, zeker als je er zelf ook goed uit ziet.
Het enige verschil is dat ik voor mijn 40e maar zo'n 8 bed partners had gehad waarvan er 4 ook uitmonden in een langdurige relatie.
Dus 'voor de nacht' heb ik nooit zo goed beheerst.
Ik leg de lat altijd hoog, bij gratis dames en bij dvp's.
Alleen liggen de aantallen nu hoger omdat dvp's eerder ja zeggen, want: geld.
Maar zowel als ik terug denk aan mijn gratis als betaalde connecties is het een verdomd mooi rijtje en dat ga ik zo houden.
Een beetje balen als er in een maand nagenoeg geen echte super-babes zijn en dan post ik hier in dit topic, maar die komen wel weer!
De teller staat nu net onder de 100 en dat waren, onbetaald en betaald, nagenoeg allemaal dames die me qua looks zeer bevielen, alleen is de spoeling nu wat dun.
Laatst bewerkt: