Heeft hier klagen wel zin dan ?maar moet je het dan maar doen, met iemand die niet je smaak is ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft hier klagen wel zin dan ?maar moet je het dan maar doen, met iemand die niet je smaak is ?
ik klaag niet, ik reageer alleen maar op het geen jij zei, ik kom wel aan mijn gerief, wees daar maar niet bang voor, alleen douw ik hem niet overal in, en zeker als ik daar nog voor moet betalen,Heeft hier klagen wel zin dan ?
Wat is er mis met klagen? er wordt hier in veel topics geklaagd daar draait dit forum op, zonder geklaag zouden er weinig reviews bestaan kijk maar naar de negatieve reviews genoeg geklaag hoor of wil je die nu ook verwijderen omdat jij vind dat klagen niet mag?Heeft hier klagen wel zin dan ?
Soms moet je naar je zelf kijken. En afvragen leg ik de lat niet te hoog.Wat is er mis met klagen? er wordt hier in veel topics geklaagd daar draait dit forum op, zonder geklaag zouden er weinig reviews bestaan kijk maar naar de negatieve reviews genoeg geklaag hoor of wil je die nu ook verwijderen?
ben je zo lelijk dan?Soms moet je naar je zelf kijken.
Jij moet ook goed naar jezelf kijken ik merk dat je de laatste veel commentaar hebt op mensen die klagen. Als je daar moeite mee hebt kun je altijd een andere forum zoeken waar niet veel geklaagd wordt een Belgische forum ofzo aangezien je dicht bij de Belgische grens woont en met een zachte g praat. Ben alleen bang dat die Belgen meer klagen dan wij hierSoms moet je naar je zelf kijken. En afvragen leg ik de lat niet te hoog.
Dan moet je ergens anders kijken ipv dvp. Of verhuizen
En reviews zijn er sowiezo te weinig hier.
een belg die niet dom is, maakt alles recht wat krom is.Ben alleen bang dat die Belgen meer klagen dan wij hier
Kun je niet meer tegen een grapje.Beetje laag bij de grond van je.
Ik wel. Jij niet tegen de waarheid.Kun je niet meer tegen een grapje.
Precies! Heb ik ook al gemerkt!Valt mij ook vaker op dat jij iets post. En dan later je bericht verwijderd.
Last van geweten ?
Dat doe ik ook wel eens.Valt mij ook vaker op dat jij iets post. En dan later je bericht verwijderd.
Last van geweten ?
Jawel,want dat klopt er niks meer van gesprek in topic.Dat doe ik ook wel eens.
Het kan best zijn dat je iets post, waarvan je later denkt, van dat gaat misschien iets te ver. (zelfs voor mij)
Daar is mijn inziens, niks mis mee, toch?
Je kan het natuurlijk ook 'bewerken' ipv meteen alles te verwijderenDat doe ik ook wel eens.
Het kan best zijn dat je iets post, waarvan je later denkt, van dat gaat misschien iets te ver. (zelfs voor mij)
Daar is mijn inziens, niks mis mee, toch?
Niks mis mee. Maar zie genoeg berichten verwijderd worden terwijl er geen nieuwe voor terug komtIk doe soms verwijderen omdat ik hem wil aanpassen en ik hou er niet van als er onderop 'bewerkt' staat, dan maak ik een nieuw bericht aan, alleen in de eerste paar minuten kan je het aanpassen zonder die melding
maar dan heb ik het vaak al weggehaald, meestal gebeurt dat als ik net iets gepost hebt.Jawel,want dat klopt er niks meer van gesprek in topic.
Dus misschien eerst tot 10 tellen ?
dat kan ook, maar soms is het beter om het te verwijderen. Om niet altijd het laatste woord te willen hebben, en sommige opmerkingen voornamelijk naar mij persoonlijk toe, want daar gaat het om, maar te laten voor wat het is.Je kan het natuurlijk ook 'bewerken' ipv meteen alles te verwijderen
Nou vooruit dan maar.Maar goed. Daar is dit topic niet voor.
Dit topic is om te klagen over aanbod
Ik hou er alleen niet van als er rechtsonder 'bewerkt' staat, daarom doe ik hem soms opnieuw posten, alleen in de eerste 3 of 4 minuten kun je bewerken zonder meldingBericht bewerken altijd beter.
Heeft iéts van wat we hier schrijven 'zin' dan? Moet alles überhaupt 'zin' hebben? Dit forum is er toch om van gedachten te wisselen? Niet eerder een moderator gezien die z'n leden ontmoedigde te schrijven omdat het 'geen zin' had.Heeft hier klagen wel zin dan ?
Niets heeft eigenlijk echt zin als je er goed over nadenkt.Heeft iéts van wat we hier schrijven 'zin' dan? Moet alles überhaupt 'zin' hebben? Dit forum is er toch om van gedachten te wisselen? Niet eerder een moderator gezien die z'n leden ontmoedigde te schrijven omdat het 'geen zin' had.
Dus ik mag mijn mening niet geven. Rare gedachte heb jij over leden.Heeft iéts van wat we hier schrijven 'zin' dan? Moet alles überhaupt 'zin' hebben? Dit forum is er toch om van gedachten te wisselen? Niet eerder een moderator gezien die z'n leden ontmoedigde te schrijven omdat het 'geen zin' had.
geheel mee eens @Rony80Ik had vroeger altijd als ik uit ging, dat ik eigenlijk altijd voor het mooiste meisje in de kroeg of in de club ging, ik was daar dan altijd op gefocust en had eigenlijk geen oog voor de andere meiden, die ook mooi waren, maar net iets minder, of waren wat minder sexy. Meestal resulteerde dat, dat ik alleen sliep, maar soms had ik ook wel eens beet. Terwijl mijn stapmaatjes, wel bijna iets op hadden gedoken voor de nacht.
En wat mij vaak hier verbaast, is dat je soms hier linkjes ziet van dames, waarvan je denkt van, hoe kunnen mannen daar op kruipen, en die ook nog eens een boterham kunnen verdienen.
Dus kortom, het is helemaal niet gek om de lat hoog te leggen, zeker als je er zelf ook goed uit ziet.