Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar hebben dus meerdere hier last van. En zullen dus ook niks vinden.
maar moet je het dan maar doen, met iemand die niet je smaak is ?
Ik kan ook op kleine dingetjes afknappen bijvoorbeeld een moedervlek in haar gezicht, een tand die scheef staat, of een wat grote. scheve of platte neus, of net even iets te dik of geen tieten hebben, kortom best veel dingen.
Maar daarom ga ik meestal naar de ramen, daar heb je veel keus, en zit er altijd wel een bij waar je even snel je zak kan kloppen.

Laatst bewerkt:
Heeft hier klagen wel zin dan ?
Wat is er mis met klagen? er wordt hier in veel topics geklaagd daar draait dit forum op, zonder geklaag zouden er weinig reviews bestaan kijk maar naar de negatieve reviews genoeg geklaag hoor of wil je die nu ook verwijderen omdat jij vind dat klagen niet mag?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben het hier wel met rondwandelaar eens, dat je qua uiterlijk zeker eisen mag stellen aan de dame, waarmee je sex wilt hebben en mag je de lat best hoog leggen, zeker als je daar nog je beurs voor moet open trekken.
En je kan dan beter de hand aan je zelf slaan, dan dat je met een lelijk wijf genoegen neemt, tenminste, als je hem uberhaupt bij een lelijk wijf omhoog krijgt.

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met klagen? er wordt hier in veel topics geklaagd daar draait dit forum op, zonder geklaag zouden er weinig reviews bestaan kijk maar naar de negatieve reviews genoeg geklaag hoor of wil je die nu ook verwijderen?
Soms moet je naar je zelf kijken. En afvragen leg ik de lat niet te hoog.
Dan moet je ergens anders kijken ipv dvp. Of verhuizen :ROFLMAO:
En reviews zijn er sowiezo te weinig hier.

Soms moet je naar je zelf kijken. En afvragen leg ik de lat niet te hoog.
Dan moet je ergens anders kijken ipv dvp. Of verhuizen :ROFLMAO:
En reviews zijn er sowiezo te weinig hier.
Jij moet ook goed naar jezelf kijken ik merk dat je de laatste veel commentaar hebt op mensen die klagen. Als je daar moeite mee hebt kun je altijd een andere forum zoeken waar niet veel geklaagd wordt een Belgische forum ofzo aangezien je dicht bij de Belgische grens woont en met een zachte g praat. Ben alleen bang dat die Belgen meer klagen dan wij hier 😉😁

Ik had vroeger altijd als ik uit ging, dat ik eigenlijk altijd voor het mooiste meisje in de kroeg of in de club ging, ik was daar dan altijd op gefocust en had eigenlijk geen oog voor de andere meiden, die ook mooi waren, maar net iets minder, of waren wat minder sexy. Meestal resulteerde dat, dat ik alleen sliep, maar soms had ik ook wel eens beet. Terwijl mijn stapmaatjes, wel bijna altijd iets op hadden gedoken voor de nacht.
En wat mij vaak hier verbaast, is dat je soms hier linkjes ziet van dames, waarvan je denkt van, hoe kunnen mannen daar op kruipen, en die ook nog eens een boterham kunnen verdienen.
Dus kortom, het is helemaal niet gek om de lat hoog te leggen, zeker als je er zelf ook goed uit ziet.

Laatst bewerkt:
Ik doe soms verwijderen omdat ik hem wil aanpassen en ik hou er niet van als er onderop 'bewerkt' staat, dan maak ik een nieuw bericht aan, alleen in de eerste paar minuten kan je het aanpassen zonder die melding

Heeft iéts van wat we hier schrijven 'zin' dan? Moet alles überhaupt 'zin' hebben? Dit forum is er toch om van gedachten te wisselen? Niet eerder een moderator gezien die z'n leden ontmoedigde te schrijven omdat het 'geen zin' had.
Niets heeft eigenlijk echt zin als je er goed over nadenkt.
Binnen enkele tientallen jaren zal niemand nog wakker liggen van ons en zijn we al lang vergeten.

Maar het heeft ook geen zin om daar lang bij stil te staan😂

Dus ipv te klagen: op zoek naar een leuke dvp die bij je past en lekker seks hebben ermee.
Zin heeft het misschien niet maar deugd doet het wel.

Terug
Bovenaan Onderaan