Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is alweer een tijdje zo alleen het bekende meubilair wat hier resideert. Verbaas me altijd dat die dames het zolang volhoudenIk ben bang dat binnenkort ook de grote uittocht weer gaat beginnen... december komt er hard aan, daarvoor en erna is het vaak ook niet best. En in regio Rotterdam is het al zo mager.
Diepgang.. als jij ging diep?Het valt mee, de Verversrui zat tjokvol met dames, verse en minder verse.Stiekem aan komen er wel steeds meer Latinas , dat is wel jammer. Ik vond de keuze heel goed op een regenachtige maandagavond. De 2e date gedaan met blonde Bianca VVR 24. We hadden echt diepgang, lekker hoor.
Schipperskwartier uber alles he
Ja , blijft bijzonder dat je met de ene dame zoveel fijner intiem kan gaan dan met de andere.Diepgang.. als jij ging diep?
ze is bezig met een carriere switchgisteren op Kinky een advertentie van een 47 jarig dame
"geile studente wilt jouw geile pik..."
47, studente??? zeker een late leerling of te vaak blijven zitten
Ben wel benieuwd welke studie ze volgtgisteren op Kinky een advertentie van een 47 jarig dame
"geile studente wilt jouw geile pik..."
47, studente??? zeker een late leerling of te vaak blijven zitten
ze slaagt CUM laudeze is bezig met een carriere switch
Koester je herinnering en neem een leuke RoemeenseTot een aantal jaar geleden kon ik met lunchpauze gewoon nog even snel langs een leuke jonge Nederlandse DVP. Dat zit er nu niet meer in.
ik krijg er airmiles voor, daarmee krijg ik korting bij privehuizenHeheh, jij maakt die mop best vaak popje Bekijk bijlage 71445
Hoeveel korting?ik krijg er airmiles voor, daarmee krijg ik korting bij privehuizen
met jouw studentenpas 50%Hoeveel korting?
ik krijg er airmiles voor, daarmee krijg ik korting bij privehuizen
Ik werk daar niet, dus dacht het niet popje.met jouw studentenpas 50%
met airmiles mag ik jou in je bil knijpen
Ik heb het al eens eerder aangestipt; kunnen filteren op "lichaamsversieringen". Natuurlijk kost dat wat moeite om zulke zaken toe te voegen, maar een platform moet van tijd tot tijd toch bijgewerkt worden, dan zou de beheerder een dergelijke gelegenheid te baat kunnen nemen.Kinky kan echt een update gebruiken kwa het filter systeem die zij nu hebben.
Ik wil dingen kunnen uitsluiten(nzc bijv) , of bedragen per uur en half uur kunnen instellen ipv op 180 euro filteren en dan zien dat het 180 voor 30min is ipv een uur. Het zou echt veel tijd besparen.... Maarja wanneer dit er een update zal komen........
Ik zou graag een site als Slumi in Spanje hier in Nederland hebben. Ziet er mooi uit. Daar kan je ook op trefwoord en plaats tegelijk zoeken. Kinky zou daar kunnen kijken en die dingen hier ook invoeren.Ik heb het al eens eerder aangestipt; kunnen filteren op "lichaamsversieringen". Natuurlijk kost dat wat moeite om zulke zaken toe te voegen, maar een platform moet van tijd tot tijd toch bijgewerkt worden, dan zou de beheerder een dergelijke gelegenheid te baat kunnen nemen.
Op foto's zie je lang niet altijd wat je gaat aantreffen, laat de sekswerkers dan maar aangeven wat ze wel of niet hebben, zoals je nu al kunt zien op Redlights.
Uitzonderingen daargelaten, omdat ik er ook een paar topdames heb leren kennen: sexjobs vind ik echt een afvoerput. Kan er niet meer van maken.Ik zou graag een site als Slumi in Spanje hier in Nederland hebben. Ziet er mooi uit. Daar kan je ook op trefwoord en plaats tegelijk zoeken. Kinky zou daar kunnen kijken en die dingen hier ook invoeren.
Of nog beter een Nederlandse Slumi als volwassen concurrent van Kinky want Sexjobs is toch maar een halve vind ik.
Mja, Sexjobs was ooit best een redelijke site. Heb er een jong meisje ontmoet die even een advertentie had (daarna nooit meer gezien), maar ik stuurde juist haar toevallig een bericht. Afgesproken, etc etc, en zodoende heb ik haar over een periode van een paar jaar een goed aantal maal laten langskomen. Ze deed het ook niet als professional (totaal ander beroep), maar dat heeft nou ook m'n voorkeur (heb liever geen afgelikte boterham waar half NL al overheen is geweest). Helaas is dit zeer zelden te vinden...sexjobs vind ik echt een afvoerput