Hoogst ongebruikelijk, maar de nood is hoog, de wens is daar, dus ik heb eenmalig deze post bij het algemene topic en bij dit urgentie topic geplaatst....
Bella hierboven zegt zelf cup C, het oogt als D, maar zijn het naturals? En is er iemand heen geweest? Ik had ietwat twijfels nav een video, normaal gesproken kon je bij Hookers dan binnen een week 3-5 opmerkingen of recensies van mannen die geweest waren verwachten......maar nu is ze er toch zeker al 2 weken, misschien zelfs 3 en nog niemand heeft een visje uitgegooid???
En nu de tekst uit het basis-topic, om ook hier een joker als laatste redmiddel in te zetten....
'We haperen echt even met mijn favoriete doelgroep. Onvoorstelbaar bijna. Van zomer 2019 tot voorjaar 2021 stapte er iedere paar weken wel een mooie slanke dame met natuurlijke D, DD of meer ons landje binnen, maar als ik nu mijn filter installeer bij Kinky hou ik 2 pagina's over en zijn er maar 2 dames in heel Nederland die me aanspreken die ik alletwee al meer dan 5x bezocht heb.....en Femke....die ik nog nooit bezocht heb omdat het er om tig redenen en vooral door haar locatie gewoon nooit van kwam.
Alle voors en tegens gewogen mbt Sisi, Kristina, Sally etc indertijd, maar het kan toch niet zo zijn dan de hele Benelux alleen nog bezocht wordt door A-B-C cup dames?!?
Toegegeven ik heb niet zo'n behoefte aan Sili varianten of mollige dames met dikke memmen, maar gezien het % in het straatbeeld zijn ze nu in de dvp-wereld wel heel erg slecht vertegenwoordigd.
Kelly, die Vale me tipte staat nog op mijn wenslijstje, maar die is er nu niet, maarrrrrr....is er in Heel Nederland (of evt Belgie) niet 1 nieuwe knappe slanke jonge dame met grote natuurlijke borsten te vinden momenteel?????'