Op zich maak ik wel eens een uitzondering als de dame echt knap en tof is (30-32 ofzo).....maar 25/26 heeft de voorkeur en af en toe 22 oid....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenÜberhaupt al eens geprobeerd? Als je altijd voor biefstuk kiest, kan een ander stukje vlees wel eens heel anders smaken dan je denkt.@JokePrive Dus, om terug on-topic te komen: voor liefhebbers van 'curvy' en grote borsten is daar veel te halen. Voor mij iig niet.
Knightrider vroeg om natuurlijke borsten.Zelf heb ik geen ervaring met haar maar ze staat wel op mijn lijstje..
Hey handsome :* WhatsApp please ;)
Hey handsome! :*I'm 10 min driving from AmsArena WhatsApp it's down? Find me on TELEGRAMI am Tiana, a fun young and sexy woman, who likes to laugh and enjoy the plea...www.kinky.nl
Ik had het idee, maar ben geen expert op dit gebied, dat deze weleens natuurlijk konden zijn. Heb nog extra aandacht geschonken aan het filmpje maar ja, ze zouden ook nep kunnen zijn.Knightrider vroeg om natuurlijke borsten.
Deze verdenk ik toch van een hoge silicon gehalte.
Voor veel wandelaars is dat "new in town" meteen al een reden om af te haken.Zelf heb ik geen ervaring met haar maar ze staat wel op mijn lijstje..
Hey handsome :* WhatsApp please ;)
Hey handsome! :*I'm 10 min driving from AmsArena WhatsApp it's down? Find me on TELEGRAMI am Tiana, a fun young and sexy woman, who likes to laugh and enjoy the plea...www.kinky.nl
Mwah nee, voor mij moet het een combinatie zijn van beiden: het uiterlijk en de diensverlening (als we het over betaalde seks hebben). Het een moet daarbij hand in hand gaan met het ander. Een mooi uiterlijk wind mij op, doet mij verlangen, maakt mij geil, en van daaruit wil ik seks hebben... en dán komt de dienstverlening om de hoek kijken. Maar als het uiterlijk me al niet trekt, word ik ook niet geil.Überhaupt al eens geprobeerd? Als je altijd voor biefstuk kiest, kan een ander stukje vlees wel eens heel anders smaken dan je denkt.
Een mooi uiterlijk betekend niet altijd kwaliteit, mits je het natuurlijk goed genoeg vindt.
Kijk.. dames zoals ik.. meer vlees, grote voorgevel, ouder en kort haar valt niet in het plaatje wat aardig wat mannekes op deze site leuk vinden, maar dat maak je dan weer goed op een andere manier. Als de verpakking kan tegenvallen zal zo'n dame zich ( in de meeste gevallen ) uitsloven om het op een andere manier goed te maken.
Je zou het eens kunnen proberen, who knows bevalt het ?
Niet als je in een keer beet hebt. Als je meerdere pogingen moet wagen ben je de sjaak?Als het aanbod echt zo schaars is, dan zit er bijna niets anders op een café te bezoeken en daar een dame aan de haak te slaan. Dat kost wel wat moeite maar er gaat vast geen €150 aan drank op een avond doorheen...
Wow, ik denk dat ik in het verleden heb liggen slapen, ik kom nu pas die Natasha tegen. Jezus wat een heerlijk lichaam heeft zij zeg. Daar moet ik me na mijn vakantie is eens in gaan verdiepen. Dan hoop ik wel dat meerdere keren klaarkomen voor €200 geen probleem is.Natasha in Utrecht (vaste waarde, maar niet meer nieuw voor me)
En dan is er nog de Braziliaanse Kelly die positieve recensies heeft en die @Vale46 tipte. Zij zit soms in Lelystad en soms in Amsterdam. Ik zocht gisteren contact maar toen werkte ze niet gaf ze aan via de app en vandaag is haar profiel offline.
Meestal hebben Oost Europese dames mijn voorkeur en dit is een Braziliaanse die al iets over de 30 is, maar op zich klinkt ze goed, dus zeker het proberen waard.