Slimme deurbelcamera999
Stamgast
Het ging toch over prive ontvangst..Dat heeft niets met dit topic te maken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet ging toch over prive ontvangst..Dat heeft niets met dit topic te maken.
Dit was het topic idd...Ik zou graag eens dame willen bezoeken maar ik heb geen idee of dit wel mag. Het weerhoud me hierdoor ook.
Stel je bent bij een dame en opeens komt de politie net op dat moment een inval doen. Hoe erg zijn de problemen waar je in kan belanden?
Verder vraag ik me af hoe sites als kinky.nl kunnen bestaan? Kan de politie niet heel eenvoudig de adressen achterhalen van dames met bijvoorbeeld veel recensies en iedereen oppakken?
Hoe weet je of ze dit wel vrijwillig doet?
Ik hoop dat jullie mij kunnen informeren.
En nu weet ik wel waar de klant woont en ga expres in zijn straat/regio rijden met de prostituee.
Ben ik dan wel strafbaar?
Zonder rijbewijs ben je altijd strafbaar, maar ook als je met een rijbewijs een inrijverbod negeert of als je met drugs of teveel alcohol achter het stuur kruipt. Je bent ook strafbaar als je een rood verkeerslicht negeert of als je met 100 km/uur door een woonwijk scheurt.En nu weet ik wel waar de klant woont en ga expres in zijn straat/regio rijden met de prostituee.
Ben ik dan wel strafbaar?
Nee, want er zijn geen camera's, gps locatie trackers en telefoons kan je ook niet uitlezen.. DuhNee want niemand kan bewijzen dat je daar express bent gaan rijden.