Ik heb 1x meegemaakt dat de politie voor de deur stond tijdens een date, geen prettige ervaring.. Ik heb dit lang voor me gehouden, maar ik denk dat het wel goed is om mijn ervaring te delen.
Na een bijzonder fijne date (waarbij ik volledig het idee had dat het wederzijds was), stond ik op het punt om te gaan en toen werd er hard op de deur gebonsd. De dame raakte volledig in paniek (ze was de enige aanwezige in het appartement) en ik mocht absoluut niet meer naar buiten.
Ze was echt helemaal in tranen, aan het hyperventileren etc. Ze begon haar spullen te pakken en bewijsmateriaal te verstoppen. Ondertussen kreeg ik een paar keer het verwijt naar m'n hoofd dat het mijn schuld was en waarom ik haar dit aan deed.
Ondertussen wilde ik vooral ook gewoon weg en was ik ook redelijk bezorgd over wat dit voor ons zou betekenen. Na een half uur wachten (waarbij er nog een paar keer op de deur werd gebonsd) ben ik op een gegeven moment opgestaan en de deur uit gegaan. Daar stond een agent me op te wachten.
Ik heb de agent eerlijk te woord gestaan en hij heeft mijn gegevens genoteerd. Hij maakte me duidelijk dat het hem niet om mij ging, maar dat hij zich zorgen maakte over de dame. Hij vroeg of hij me nog mocht bellen voor verdere informatie en daar heb ik aan meegewerkt. Hij belde me dezelfde dag nog voor nog wat aanvullende informatie, hij heeft de dame zelf ook niet te pakken gekregen. Daarna heb ik nooit meer iets gehoord.
Dit was overigens een dame met een hoop positieve recensies op deze site en op kinky.